זו תקופה משונה ללדת בה ילדים, והעולם לא דומה לתמול שלשום. סדרי העדיפויות השתנו, ופתאום טיול לסופרמרקט נראה כמו מסע הרפתקאות דרמטי. הענין הגיע לשיא בסופר של רשת וולמארט במיזורי, ארה"ב, לשם הגיעה אישה הרה על מנת להלחם על אריזת נייר טואלט הביתה, וסיימה כשהיא כורעת ללדת בין המדפים הריקים.

ירידת המים של הלקוחה הפתיעה את כולם, גם אותה. המים שלה ירדו בזמן שניסתה להוריד אריזת נייר טואלט מהמדף, וכשקראה לעזרה, צוות החנות, בעיר ספרינגפילד, מיד חש לעזרתה. למזלה היתה בסניף באותה העת אחות מיילדת, והלידה יצאה לדרך, מיד ובמקום. אחרי 45 דקות מלחיצות ורבות מאמץ מצד היולדת, הלידה הסתיימה בהצלחה.

הדרמה לא הסתיימה כאן. מדובר היה בהריון תאומים, ואת בייבי מספר 2 כבר ילדה היולדת בבית החולים. מנהלת החנות ג׳סיקה הינקל, שמחה לדווח לכל אמצעי התקשורת שהכל עבר בשלום. "בהתחלה אמרנו לעצמנו: אלוהים, זה באמת קורה עכשיו?" היא מספרת לתקשורת. "המיילדת הצילה אותה. היא שלפה כפפות מהכיס ומיד ניגשה לעבודה. היינו צריכים לרסן את האנשים שלא יתקרבו. אני לא כל כך טובה עם דם, אז נתנו לי את העבודה הזאת. אני דאגתי לשמור על מעט הפרטיות שנותרה לאישה המסכנה הזאת."

מנהלת הסניף הקפידה להתעדכן, דיברה עם היולדת ושמעה לרווחתה הרבה כי היא והתינוק במצב מצוין. "זה היה רגע של תחושה טובה," היא מסכמת, "בעיקר בתקופה המורכבת של הקורונה. כולנו עוברים המון דברים עכשיו, ועם תינוק שנולד, זה נותן פרופורציות ומזכיר לנו את גלגל החיים."