שנטל ומייקל מניוקאסל היו מאושרים להכריז בפני העולם שהם מצפים לבת. הם לא עשו זאת בפזיזות אלא חיכו לתוצאות סקירות חוזרות ונשנות, שש מהן, לא פחות, שם הבטיחו הרופאים והטכנאים כי מדובר בבת קטנה שעומדת להצטרף למשפחתם המאושרת. שנטל החליטה לקרוא לתינוקת לטי, על שם סבתה המנוחה והאהובה, והתמונה של התינוקת החלה להתגבש בעיני רוחה. הקניות לא איחרו לבוא.

10,000 שקלים הוציאה שנטל, 32, על דברים ורדרדים עבור לטי הקטנה שלה. היא הצטיידה בערימות של ביגוד וציוד ורוד, ואפילו ריהוט וכלי אחסון ממותגים וממוגדרים במקסימום. את קירות החדר המיועד ללטי כיסו בני הזוג בטפט ורוד, מסיבת בייבי שאוור ורודה ופרחונית נערכה, בה קיבלה לטי התינוקת עוד ועוד מתנות ורודות, ונותר רק להמתין ללידה.

הלידה הגיעה מעט מוקדם, קיסרי חירום בשבוע 34, אבל עברה בשלום, וכשבאה האם לשים כובע ורוד על ראשה הזעיר של התינוקת, הודיע לה הרופא שמדובר בתינוק זכר. מיותר לציין ששניהם, גם הרופא וגם שנטל, היו מאוד מופתעים. מי שלא היה מופתע היה פרנקי התינוק, עובדה מוגמרת ודורשנית שמיד סחפה אחריה את ההורים. "אנשים עדיין המומים ממה שקרה לנו, והיו לי המון הסברים לתת לאנשים, אבל אני לא מאוכזבת," אומרת האם הגאה. "פרנקי שלי מושלם."

כששנטל נזכרת בבייבי שאוור שלה, היא צוחקת. "היה קיר ענק מכוסה פרחים, הכל היה ורוד, מהבלונים עד העוגה, וענדתי סרט ורוד. קיבלתי מיליון דובונית ורודים ומתנות של בנות, ואפילו מעיל פרווה קטנטן עם נעליים קטנטנות תואמות, בורוד, כמובן. "כשראיתי את פניו של פרנקי בבירור, מיד הבנתי שזה בן. הוא היה מושלם. אני עדיין לא מבינה למה במשך שש סקירות חשבו שזו בת. מייקל יצא אל אמי שחיכתה מחוץ לחדר הניתוח, וצעק: זה בן! זה בן! אמא שלי שאלה אותו אם גם הוא שאף גז הרדמה. לא יכולתי לדמיין לי ילד יפה יותר."

הורים - כל מה שצריך לדעת 

על הורים, ילדים

ומה שביניהם