תמונות לידה לעולם ינציחו כמה מהרגעים הדרמטיים והמרגשים המוכרים לאדם. בין אם זו לידה טבעית בבריכה, לידת אפידורל או קיסרי – צלמות מיומנות (אל תתפסו אותנו במילה, אבל רוב צלמי הלידה הן צלמות) יוציאו משם כמה פריימים לפנתיאון.

אבל במקרה של ג'ס הוגאן, אמא בת 31 מקנזס, צלמת הלידה שלה התעלתה על עצמה ממש, והנפיקה סדרת תמונות מעוררות השתאות, היישר ממסדרון חדר המיון, אליו הגיעה ג'ס כשהיא כורעת ללדת.

הצלמת, תמי קרין, בעלת הסטודיו לצילום little leaping, הוזעקה לבית החולים כשג'ס ובעלה טרביס יצאו מהבית. ג'ס אז הייתה עם צירים חזקים, וחששה שהיא לא תספיק להגיע לבית החולים. הצלמת הגיעה בזמן, וגם בני הזוג הספיקו להיכנס לבית החולים, אבל הם נעצרו במסדרונות המיון, שם הרגישה ג'ס שהתינוק ממש יוצא. תמי הצלמת לא איבדה את עשתונותיה, ומיד שלפה מצלמה. כך תועדה אחת הלידות המהירות והמפתיעות, בסדרת תמונות אינטימיות למדי, אבל גם הכי טבעיות שיש.

לידה במסדרון בבית חולים (צילום: Little Leapling Photography, פייסבוק)
"טרביס, תתפוס אותו!"|צילום: Little Leapling Photography, פייסבוק

זהו ילדם השישי של בני הזוג, והבן הראשון. היום מספרת ג'ס שההריון הזה היה לא מאוד צפוי, ממש עד הלידה עצמה. באותו יום, שהתרחש ביולי 2017, היא הרגישה צירים חלשים ונתנה להם להתחזק בבית. עד שלפנות בוקר הצירים פתאום הפכו מאוד תכופים ולג'ס ירדו המים. בני הזוג מיהרו לבית החולים, כשג'ס רצה למכונית יחפה ומסמסת לצלמת. הצירים התחזקו בנסיעה לבית החולים, אבל טרביס הצליח להגיע לבית החולים המקומי, שם נתקלו בצלמת בכניסה. ברגע ששלושתם נכנסו בדלת חדר המיון, וטרביס והצלמת צעקו לעזרה, ג'ס מספרת שהיא הרגישה את התינוק יוצא ומשכה למטה את המכנסיים.

"הרגשתי את הגוף שלי דוחף, ואת הראש של מקס יוצא", כתבה ג'ס בפוסט בבלוג של תמי הצלמת. "הושטתי יד וממש הרגשתי איך הראש שלו ביד שלי. הסתכלתי על בעלי ואמרתי 'טרביס, תתפוס אותו!'. הוא מיד עשה את זה, והרגשתי את הגוף שלי דוחף את מקס החוצה באופן בלתי רצוני ממש. אז תמי התחילה לצלם בלי הפסקה. האחיות באו בריצה. באותו רגע הכל היה מאוד מעורפל. הן השכיבו אותי על הרצפה ואז הגוף שלי המשיך לדחוף".

אחות מיון שבמקרה היא גם מיילדת בבית חולים אחר הגיעה לאירוע, וסייעה לחלץ את מקס, שהראש שלו כבר היה בחוץ. ג'ס דחפה פעם אחת בלבד דחיפה רצונית. כל הלידה ארכה 25 דקות מרגע שהמים ירדו. "הם היו מדהימים, שניהם", אמרה תמי לאתר פופשוגר. "אפשר לראות על פנים של טרביס כמה רגוע הוא היה. היא הרגישה כל כך קרובה אליו באותו רגע, וסמכה עליו לגמרי".

"זאת הייתה הלידה הכי משוגעת שלי, אבל גם הכי מושלמת", כתבה ג'ס. "זה ממש לא היה מה שתכננתי, אבל זה הסתיים ללא התערבות, עם תינוק בריא ותמיכה נפלאה לצדנו. זה היה יפהפה, ואני לעולם אוהב כל זיכרון מהלידה הזו". למרבה השמחה, יש לא מעט תמונות שלא יאפשרו לה לשכוח.