קטארי שוונט ובעלה ג׳יי, זוג ממישיגן ולו משפחה גדולה, עם 14 בנים, מוכיח לנו שהמאמץ משתלם, ומי שמשקיע ומנסה שוב ושוב בלי להתייאש בסופו של דבר ישיג את מבוקשו. בני הזוג נכנסו ב-5 לנובמבר לבית היולדות גרנד רפידס, ויצאו משם, למרבה הפלא והשמחה, עם בת ראשונה ויפה, במשקל 3.4 ק״ג.

מגי ג׳יין הקטנה נולדה לאם בת 47 שהשתוקקה בכל מאודה לבת, עוד מהלידה הראשונה, ועתה תחלוק סוף סוף את הנטל של להיות אישה יחידה בבית גברי. לתינוקת יהיו 14 אחים גדולים שידאגו לה ויגנו עליה, כך מבטיחים ההורים הנרגשים, שהגיעו בזכות האמונה וההתמדה לתקשורת העולמית. ״אנחנו מאושרים עד מעל לירח ונרגשים להוסיפ את מגי ג׳יין למשפחתנו,״ אומר האב, ג׳יי. ״השנה הזאת היתה משמעותית עבורנו משלל סיבות, אבל מגי היא המתנה הגדולה ביותר שיכולנו לדמיין.

הבת הראשונה במשפחת שוונט (צילום: ap)
סוף סוף|צילום: ap

אחיה הגדול ביותר של מגי, טיילר, כבר בן 28, וגם הוא נקרא להתראיין והודה כי הוריו כבר כמעט התייאשו וחשבו שבת כבר לא תהיה להם, ושאין שום פריט ורוד בכל הבית הגדול של המשפחה, שחיה בחווה באיזור כפרי בשם לייקוויו. בני הזוג נפגשו כשהיו בכיתה ט׳, ולמדו באותו בית הספר, ונישאו בשנת 1993.

קטארי היא עובדת סוציאלית, לג׳יי יש חברת סקרים, וחוץ מ-15 ילדים יש להם גם כלב, אף הוא ממין זכר. המשפחה אוהבת קמפינג, ציד ודיג, ומי יודע, עכשיו עם הצטרפותה של הנסיכה, אולי יכנסו תכנים חדשים לתפריט.