רעות נוי ומתן גל מקריית מוצקין התכוננו ללידת ילדם השני - אך ללידה בבית הם לא ציפו. בשל החשש משהות ממושכת בבית החולים וסכנת ההידבקות בקורונה, ניסו השניים לדחות כמה שאפשר את היציאה לחדר הלידה - עד שהמים ירדו בסלון, והתינוק הגיח לאוויר העולם לעיני הסבא והסבתא, אחיו וחמישה פרמדיקים.

"ביום שלישי בערב התחילו לי צירים, הרגשתי אותם מתגברים לאט לאט ובסביבות 12 בלילה התקשרתי להורים שיבואו להיות עם הבן הגדול", סיפרה הבוקר (שני) רעות בראיון ל"חדשות הבוקר עם ניב רסקין". "תוך פחות משעה התחילה הלידה, ירדו לי המים והתקשרנו למד"א. חמישה פרמדיקים, ההורים שלי, הבן שלי הבכור - כולם היו עדים לסצנה". 

"כל הזמן אמרתי שאני אדחה את הלידה כמה שאפשר בגלל הקורונה כי בפעם הקודמת הייתי בערך 20 שעות בבית החולים. ובכל זאת כשהתחילו להתגבר הצירים תכננתי לצאת, אלא שירדו לי המים", המשיכה. "הגיעו שני פרמדיקים שלא הבינו כל כך מה הם עושים. הם התקשרו לטיפול נמרץ והגיעו שלושה פרמדיקים אחרים. זה קרה מאוד מהר, אם זה היה לוקח כמה שעות כנראה שהיינו הולכים לבית חולים".

גם אב היילוד, מתן, היה שותף לתהליך. "בהתחלה הייתי בשוק אבל הייתי צריך לתת לעצמי כאפה ולהתאפס", הודה. "דיברתי עם מד"א בטלפון ועד שהגיע האמבולנס עברו אולי 15 דקות שהרגישו כמו נצח. שאלו אותי אם אני רואה את הראש ואמרתי 'מה?'. ניסיתי להסתדר, זה הרגיש כאילו הביאו את הבמאי המטורף בעולם לעשות סרט", המשיך. "אין שטיח, תודה לאל, והשמיכות כבר בפח".