אליסה הודג'ס בת ה-19 ומקס סילבי בן ה-25 מאוסטרליה נפגשו בעקבות האקט המשמח של החלקה הדדית ימינה בטינדר ויצאו לשלושה דייטים מוצלחים שהתפרשו על פני שמונה שבועות. אליסה היתה אמורה לאסוף את מקס משדה התעופה מנסיעת עבודה בדייט הרביעי, אבל אז ירדו לה המים. "אני ממש מצטערת", היא אמרה לו, "אבל זה מה שקורה, אני נוסעת לבית חולים ותצטרך להגיע הביתה בכוחות עצמך". אז מקס אכן חזר הביתה בכוחות עצמו, ושם הוא פרק את התיק שלו ומיד לאחר מכן נסע אליה לבית החולים.

"הייתי לחוצה כי הייתי לבדי, וכן, רציתי שיתמוך בי אבל חשבתי, ומה אם ניפרד שבוע אחר כך?" סיפרה הודג'ס בטיק-טוק כשהיא מחזיקה את הניו בורן המתוק. "נפגשנו ממש מעט פעמים אנחנו בכלל לא מכירים אחד את השני. בשלב הזה ההורים שלו לא שמעו עלי בכלל, בקיצור, הוא הגיע בסוף והיה התמיכה הכי גדולה שלי".

האתר "7"News האוסטרלי דיווח כי הצירים של הודג'ס החלו בספטמבר והיא דילגה במשך כשבוע בין ביתה לבית החולים. "מקס היה איתי כל הזמן והלידה עצמה הייתה בערך שבע שעות", סיפרה.

הצוות בבית החולים הסיק, מן הסתם, שסילבי הוא האב, והוא מצדו לא הפריך את הסברה כדי שיוכל להישאר איתה בחדר הלידה. "הוא פשוט הצטרף לזה", סיפרה, ואפילו לקח שבוע חופש אחרי הלידה כדי להיות איתה.

"שנינו ידענו שאנחנו מוצאים חן אחד בעיני השני, אבל הלידה היתה נקודת השיא של מערכת היחסים שלנו, היא קשרה בינינו", תרם סילבי את נקודת מבטו בריאיון, והיא סיכמה: "במבט לאחור, אני יודעת שזאת הייתה ההחלטה הטובה ביותר, אני כל כך שמחה שהוא היה שם".

הסרטון, אגב, גרם ליותר ממיליון איש להתרגש עד דמעות ולהכתיר את סילבי כ"גבר השנה", ואם אתם תוהים אם הם בסופו של דבר נשארו יחד – התשובה היא כן, והם אפילו עוברים לגור יחד עכשיו. רק בשמחות.