לונה מוזה התינוקת (צילום: sharon mccutcheon, פייסבוק)
קורונה וקוביד? אתם ודאי צוחקים|צילום: sharon mccutcheon, פייסבוק

בכל מדינה ישנם מספר שמות שעל מנת למנוע פגיעה בנפש, מנועים ההורים לבחור בהם. שמות כמו היטלר או אוסמה בן לאדן נדחים שוב ושוב על ידי משרדי פנים כאלה ואחרים מסביב לעולם ויוצרים כותרות. אם כן, רודנים - אאוט, אבל מה לגבי מגיפות שגובות לא פחות חיי אדם ומביאות כמויות אדירות של סבל למין האנושי?

זוג הורים הודיים שזכו להביא בימים משוגעים אלה תאומים לעולם החליטו להעניק להם את השמות הבלתי נשכחים קורונה וקוביד (בת ובן, בהתאמה, כמובן). הרעיון אינו מתעלל, בבסיסו. להפך. יש בו משהו יפה ומעניין דווקא. "השמות של התאומים ישמשו לנו תזכורת של הקשיים שהם התגברו עליהם כשהגיעו לעולם הזה בתקופה של המגיפה של 2020," הם מספרים לתקשורת, שעטה על הסיפור.

"הלידה הגיעה אחרי שרשרת של קשיים שבעלי ואני עברנו," מדווחת האם הנרגשת, פריטי וירמה, בת 27. "רצינו ליצור יום שיזכר לעד. הוירוס מאיים על החיים, ומסוכן, אבל ההתפרצות שלו הזכירה לעולם להתמקד בנקיון, היגיינה, ולהנחיל בנו הרגלים טובים. חוץ מזה, אלה שמות יפים בלי קשר לכלום. קורונה זה כתר בלטינית, והשאיפה שלנו היא שבקרוב השמות הללו כבר לא יהיו מקושרים עם פחד."

התאומים נולדו בניתוח קיסרי חירום, אבל התאוששו יפה, וכבר שוחררו הביתה ושם הם מבלים עם הוריהם, שמחכים לראות האם הרשויות יאשרו להם את השמות הייחודיים שנבחרו עבורם והביאו אותם כבר בגיל ימים ספורים לכותרות מסביב לעולם.