מי שעברה צירים ולידה בעבר, כנראה תגיד שעדיף לצפות לבלתי צפוי. החוויה הזו של זוג מאונטריו שבקנדה היא דוגמה מושלמת.

לפני כשבועיים, בני הזוג טרוי ואריקה קמפבל, נסעו לבית החולים בכביש המהיר כשהם בדרכם ללדת את בתם השלישית. השניים החליטו להגיע באופן עצמאי וטרוי החל לצלם את המסע בכוונה להעלות את הוידאו בהמשך לערוץ היוטיוב שלו. אלא שבאמצע הדרך, ירדו לאריקה המים והלידה הדרמטית של בתם החלה ממש מול המצלמה. 

הסרטון, שהפך לוויראלי גם ברשת הטיקטוק, מראה את אריקה עם צירי הלידה, משוחחת עם המיילדת שלה כשכבר ברור לכולם שהתינוק ממש לא מתכוונת לחכות שהוריה יגיעו לבית החולים. המיילדת המליצה לשניהם להתקדם לצד הכביש המהיר ולהתקשר ל-911, מוקד החירום וההצלה באמריקה הצפונית. 

טרוי, שהפך לאבא לשלושה, עשה את מה שהמיילדת אמרה והמשיך לקבל הוראות דרך הטלפון. "זה יוצא, זה כמעט יצא, תגיד לי מה לעשות בבקשה", אומר האב ההמום בקליפ. ברגע שהתינוקת הייתה בחוץ, הם הניחו אותה על חזה של אריקה וחיכו למה שלדבריהם הרגיש כמו "נצח" - שהיא תתחיל לבכות. התינוקת, כן?

כעבור עשרים שניות הגיעה היללה המיוחלת מהקטנה, שזכתה לשם נובה, וסוף סוף ההורים הרגישו הקלה שבזה הרגע נולדה להם תינוקת בריאה ושלמה. 

הקמפבלס, שהיו כבר הורים לשניים ומנהלים את ערוץ היוטיוב "The Campbell Cloud", הגיעו מאוחר יותר לבית החולים שם ערכו סרטון המשך שדיבר על החוויה המדהימה שעברו. "הכל קורה כמו שהוא קורה מסיבה מסוימת", אמרה אריקה. והסרטון? כבר הגיע כמעט ל-3 מיליון צפיות ביוטיוב. "זה גורם לאנשים להבין מה באמת חשוב בחיים", סיכם טרוי. 

 

 בהריון או אחרי לידה? מזל טוב! באפליקציית איזי ריכזו את כל מה שחשוב לדעת: