אם חשבתם שהטירוף סביב ללדת בשעה 12 בלילה בדיוק בלילה שבן השנה החדשה שזו של לפניה, כדאי שתדעו- יש עוד תאריכים לא פחות מבוקשים. " 09.01.19 למשל הוא תאריך שעומד להיות מאוד מבוקש למשל", אומר פרופסור יריב יוגב, מנהל בית החולים "ליס" ליולדות ונשים במרכז הרפואי תל אביב."הסיפור הכי 'משוגע' שנתקלתי בו הוא על זוג תאומיים שההורים ביקשו לילד בניתוח קיסרי, אחד בשעה 23:59 של שנה אחת והשני ב 00:01 בשנה העוקבת, ובאמת נענינו לבקשתם".

עדי יאנה מאשקלון לעומת זאת לא ביקשה לתזמן את הלידה אלא ילדה את עצמה תוך כדי נסיעה ברכב דוהר לבית החולים. "היו לי צירים לא סדירים והייתי בבית חולים אבל אמרו לי לחזור כשהצירים יהיו ארוכים וסדירים", היא מספרת.

כעבור כמה שעות לא היה כבר צל של ספק. אחרי ציר לחץ אחד ארוך שמבשר שהלידה כבר החלה, יאנה הבינה שהיא נמצאת בלידה פעילה. "קראתי לבעלי והוא אמר שהוא רואה את הראש בחוץ ועזר לי להגיע לאוטו", היא משחזרת. "היה לנו 4 דקות להגיע עד לבית החולים אבל אני, כנראה באינסטינקט חייתי, כרעתי במושב האחורי והוצאתי את התינוקת לבד".

יאנה מספרת כי במהלך ההריון, הזוג לא רצה לדעת את מין העובר. "אחרי שהיא יצאה כל מה שעניין אותי לראות אם היא נושמת והכל בסדר", היא מספרת. "רק אחרי שהגענו לבית החולים והצוות רץ אלינו ולקח ממני את התינוקת להמשך טיפול נזכרתי לשאול מה יצא לי - בן או בת".