תורמי זרע שהבינו שזו דרך קלה יחסית להרוויח כסף צדדי יש לא מעט בעולם, יעידו על כך בנקי-זרע כמעט בכל מדינה על פני הגלובוס, אבל יש מי שעושים מהתרומות עסק של ממש, וגם דרך חיים. ג׳ו התורם, ששומר על שמו חסוי, הוא דמות מוכרת בקהילות מסוימות, הגבר האמריקני בן ה-49 הוא אביהם של מעל 150 ילדים ברחבי העולם, שישה מהם נולדו מאז תחילת הקורונה.

ג׳ו מציע שירות מקיף הכולל גם זרע משובח ומוכח באיכותו, וטוען שחמישים אחוזים מכל הילדים הם תוצאה של משגל בינו לבין האם. איש אינו יודע כמה מרוויח ג׳ו מהתרומות שלו, אבל הנשים משלמות עבור הנסיעות והשיכון שלו במקומות מרוחקים. את תקופת הקורונה העביר עד כה בארגנטינה, בה נתקע אחרי שתרם בה זרע, ואז הגיע ללונדון, שם ניסה להפרות חמש נשים נוספות.

Today I was happy to meet my first success in Australia, she is a an absolute cutie, and a good eater! If you want my...

פורסם על ידי ‏‎Joe Donor‎‏ ב- יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

ג׳ו פועל בפייסבוק, שם יש לו לא מעט ממליצות, ושמו נישא למרחקים. ג׳ו מבטיח שילדיו הביולוגיים יוכלו ליצור עמו קשר בעתמיד. בראיונות עבר הודה ג׳ו שמטרת העל שלו היא להפרות כמה שיותר נשים שיוכל, והמטרה האולטימטיבית מבחינתו היא להיות אביהם הביולוגי של 2,500 ילדים, לא פחות ולא יותר.

ג׳ו מדווח על "ההצלחות" שלו, כך הוא מכנה את ילדיו, ומעלה לפייסבוק תמונות רבות שלהם, לצד כיתובים מעט קריפיים. "שמחתי לראות את ההצלחות הבלונדיניות האלה, מאמא מקסיקנית," כתב לצד תמונות של ילדות מתוקות ובהירות שיער. "הקורונה לא האטה אותי, להפך, אני מרגיש עסוק מאי פעם," הוא מגלה בראיון לדיילי מייל הבריטי, עקב שהותו בלונדון. "אני אוהב לראות תמונות של התינוקות כשהם נולדים. הרבה מהם דומים לי. אני נהנה לעזור לאנשים."

פורסם על ידי ‏‎Joe Donor‎‏ ב- יום רביעי, 11 ביולי 2018

בין המדינות שניתן למצוא בהן את ילדיו של ג׳ו אפשר לציין את ארה"ב, ארגנטינה, איטליה, סינגפור, הפיליפיניים, אמריקה הדרומית, ועכשיו, כאמור, בריטניה. "יש לי ילדים מסביב לגלובוס, ולמרות שכולם תמיד מפחדים מכל מיני עניינים של גילוי עריות, זה מעולם לא קרה. אני מתכנן לתרום את זרעי עד שנות התשעים שלי. התחלתי בשנת 2008, ובממוצע נולדו לי עשרה ילדים בשנה. אני תמיד מציע לנשים את הדרך המסורתית להרות, אבל כמובן שלא לכולן זה מתאים. יש נשים לסביות, יש נשים נשואות שנשואות לעקר, יש כל מיני מצבים. אני מקווה שהסגר שמוטל על חלק מהארצות ישתחרר, וכך יהיה לי קל יותר להגיע אל הנשים שיוצרות איתי קשר."