הדוכסים מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל שלו, צפויים להצטרף בקרוב למועדון המאושר ונטול שעות השינה של ההורים בעולמנו, ויחבקו בסוף אפריל או בתחילת מאי תינוק או תינוקת. המירוץ לתינוק המלכותי מתנהל בכל כלי התקשורת, והממלכה הבריטית נמצאת בהתרגשות רבה. ענקית המשקאות פפסיקו החליטה לעשות את העניינים קצת יותר מעניינים, ופצחה בתחרות נושאת פרסים.
מותג התה ׳פיור ליף׳, לו מוצרים רבים, ובעיקר תה קר בטעמים, החליטה לקשור את התה שלה עם המקום בו התה תמיד פופולרי ותמיד באופנה, ובו ׳טי טיים׳ הוא הכינוי הרשמי לשעה חמש אחה״צ: בריטניה. לכבוד התינוק המלכותי שבדרך יקבל תינוק אמריקני אחד, שהוריו חובבי תה, 10,000 דולר, שיופנו להשכלתו הגבוהה. ״אתם לא תצטרכו לקרוא לתינוק ליף, מייגן או הארי כדי לזכות,״ מבטיחים בחברה, וצוחקים על תחרויות עבר דומות.
התינוקות שירשמו ויוכיחו שחלקו את תאריך הלידה המלכותית, יכנסו להגרלה. הזוכה הגדול יקבל את הפרס האמור מעלה, ועוד עשרה תינוקות מתוקים יזכו בסשן צילום פורטרייט משפחתי מלכותי ומושקע, ממש כמו של הרויאלז, ועל פי מיטב המסורת הבריטית. פה גם מגיעה הנקודה הישראלית: הצלם הנבחר הוא ירון לשם, שחי בניו יורק ומציג במוזיאונים בכל העולם, ויטוס עם הצוות המקצועי שלו ויצלם את עשר המשפחות בסביבתן הטבעית. עוד 50 משפחות יקבלו גיפט קארד של 100 דולר.
על מנת להשתתף יצטרכו המשפחות להעלות תמונה של הניובורן ולתייג את התחרות. תוך 48 שעות מהלידה תיערך ההגרלה, והתינוקות ברי המזל יקבלו הודעות בפרטי, ואז, כמובן, ממש כמו באגדות, יחיו באושר ועושר, עד עצם היום הזה.