בזמן שגברים לא אוהבים להיחשב "חמודים", אנחנו דווקא לגמרי בעד הטייטל ולא מבינים כיצד נעשה עוול כה חמור לתואר "חמוד". למעשה, ככל שמתבגרים, מבינים שלהיות חמוד זה לא ענין של מה בכך. חמידות טומנת בחובה טוב לב, אכפתיות, חמלה, סבלנות, חוש הומור ובגדול: כל מה שטוב בעולם הזה. אז נכון שחמוד הוא לא בהכרח סקסי, אבל כולנו הבנו שסקסי זה אוברייטד אחרי גיל 35. הנה כמה שמות חמודים לילדים חמודים במיוחד ואנחנו גאים לומר שטרם פגשנו אנשים מעצבנים תחת השמות האלו. כך שהסטטיסטיקה לגמרי לטובתכם.

רוני
תודו שמיד בא לכם לזמזם את השיר המוכר של גזוז ואתם כבר מאושרים, רק מעצם הזמזום. אז כאלו הם אנשי ה"רוני". שם יוניסקס מקסים ומשמעותו: שמחה ותקווה. אנשי ה"רוני" הם גם אנשים דינמיים שאוהבים שינויים, חופש ומרחב, כאלו שמסתגלים בקלות למצבים חדשיםץ מה שכן הם מתקשים לעמוד בזמנים. אבל אתם יודעים למה סולחים להם מהר? כי הם פשוט הכי חמודים שיש. 

רוני דלומי לבד בבית קפה​ (צילום: פול סגל)
הכי חמודה שיש. רוני דלומי|צילום: פול סגל

גילי
אם ל"רוני" יש שיר, גילי לא צריכה אחד כזה. רק להגות את השם ואתם כבר מזמרים. גילי, גם הוא נגזר משמחה וגם הוא יוניסקס מושלם. הערך הנומרולוגי של השם הוא 8, מספר המעיד על אנשים מצליחים שמתחברים לשני הצדדים בחייהם: בית ועבודה, חוץ ומשפחה, חיובי ושלישי. ובחיינו, אין גילי שאכזב/ה אותנו ברמת החמידות.

רותם
רותם הוא שיח בר מדברי בעל פריחה לבנה. אבל ה"רותם"ים שאנחנו מכירים הם אנשים פשוט מתוקים להפליא. תחשבו רותם סלע או רותם ישראל ואולי דווקא רותם אבוהב או רותם כהן. בקיצור, כאלו שחייבים לתת להם בוסה. הורים שבוחרים בשם רותם, מעבר לחיבור לעולם הטבע והצומח, רוצים להעניק לילדיהם מידות כמו נחישות, עוצמה, סתגלנות, פריחה ויכולת התמודדות עם אתגרים שונים ומגוונים. 

חתונה רותם ישראל, יוני 2019 (צילום: עופר חן)
רותם ישראל: נינג'ה חמודה|צילום: עופר חן

נמרוד
נמרוד היה הנין של נח, ידוע כגיבור ציד שמלך על בבל. ה"נמרודים" בחיינו אולי לא ציידים אבל הם פשוט האנשים שאתם רוצים בקרבכם. הורים שבוחרים בשם נמרוד לבנם רוצים להעניק לו ביטחון עצמי, עצמאות, דעתנות ואופי חזק והחלטי. כמו כן, השם מבטא חיבור למקורות, לשורשים הלאומיים וליישוב הארץ.

נטע
נטע הוא תיאור לצמח לפני שתילה או נטיעה. ובעברית: אדם שורשי שמחובר למשפחה ולטבע. תחשבו נטע ברזילי או נטע גרטי ותדמיינו את הפרסונה. אנשים מרתקים, מוכשרים ונפלאים עם פנים שדורשים צביטה דודתית.

דני
טוב, נגלה לכם סוד: כל שם שמסתיים ב-י' הופך אותו מיידית לכובש לבבות ודני לא יוצא דופן מהבחינה הזאת ואולי אפילו שולט ברשימה. הורים שבוחרים בשם דני רוצים לבטא את חיבתם לבנם או לבתם, לבטא גישה אופטימית לחיים ואת החיבור שלהם למקורות. כמו כן, לפי מקור השם ההורים רוצים להקנות לילדיהם חוש צדק מפותח ורדיפת שלום. יושב לנו בול על דני קושמרו, לא? 

דני קושמרו, מהדורה מרכזית (צילום: החדשות12)
מי אמר שחמוד זה לא סקסי? דני קושמרו|צילום: החדשות12

לירון
שם שמשמעותו "השמחה שלי" הוא לגמרי ענין של הצלחה. הורים שבוחרים בשם לירון לילדיהם רוצים לבטא את תחושות האושר והשמחה שהביאה הלידה למשפחתם ולאחל לעצמם להמשיך להיות שמחים, קרובים ומלוכדים לאורך שנים רבות. תגידו לנו אתם – האם יש דבר יפה יותר? 

מורן
מורן הוא שיח ים תיכוני עם פרחים יפים בצבעי לבן וורוד, כמו גם כינוי לארמון. אתם תבחרו מה מתיישב טוב יותר על הבת או הבן שלכם, שכן מדובר בשם יוניסקס מופלא. הפירוש הקבלי מסביר כי מדובר בראשי תיבות של מוח ורגש – דבר המעיד על אדם עם שיקול דעת, מודעות עצמית ומידות טובות. טובות מאוד.