אילן שלמור

שבוע בדיוק מתחילת השנה החדשה, ב-7 בינואר, הביאו לעולם זוג העיתונאים אדווה דדון וגלעד שלמור את בתם הבכורה והפכו להורים בפעם הראשונה. ילדת הסלבס הראשונה של 2020 קיבלה מההורים הטריים שם מיוחד שאנחנו מכירים דווקא בתור שם של בן, שהפך לשם מהמם לילדה: "תינוקת באה לעולם ושמה אילן", חשפה דדון את השם באינסטגרם שלה, "לני שלי, שתצמיחי ותגביהי אמירייך לשמיים".

דויד עזרא

לפני קצת יותר משבועיים, ב-14 בינואר, נולד נסיך ראשון לבית רפאלי-עזרא. אחרי שבר רפאלי ועדי עזרא קראו לבנות שלהם בשמות מיוחדים ונדירים במיוחד – ליב ואל, הפעם הם בחרו ללכת דווקא על השם השלישי הכי נפוץ בארץ, ולקרוא לאח הקטן דויד – כן, עם י'. פייר? עכשיו אנחנו מצפים לגל של דוידים קטנים בישראל.

אסיה מרים זמיר

בדיוק שמונה ימים אחרי בר, ב-26 בינואר, נולדה גם בתם הכורה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. ההורים הטריים השתחררו הביתה עם התינוקת החדשה שקיבלה שם מיוחד – אסיה מרים. וזה היה ההסבר של האם המאושרת לשם: "אחות של אסף הציעה את השם אסיה, וזה מצחיק כי זה יוצא השמות שלנו, אסף ומאיה. מרים זה על שם סבתי זכרונה לברכה".

שי-לי קיציס

התינוקת האחרונה שהצטרפה עד עכשיו לביצת הסלבס המקומית שלנו מתחילת 2020 היא בתם של טלי מורנו ואייל קיציס. אחרי האחים הגדולים גיא בן השבע ובן בן הארבע, הקטנטנה שהצטרפה קיבלה את השם המיוחד שי-לי. מזל טוב!

אייל קיציס וטלי מורנו (צילום: רפי דלויה)
צילום: רפי דלויה

התאומים של ירדן הראל ועמרי שלום

כמעט עשור עבר מאז שהשניים התחתנו, ואחרי טיפולי פוריות ארוכים ולא פשוטים, הם החליטו ללכת על פונדקאות. עכשיו סוף סוף אפשר להגיד ברוכים הבאים לתאומים המתוקים שנולדו ב-9.2.2020, ערב ט"ו בשבט, ולחכות לחשיפה המרגשת של השמות (והאמת שיש לנו בשבילם כמה הצעות מעולות לשמות לתאומים).

בקרוב גם אצלם

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו
באוגוסט בישר הזוג ההוליוודי על הבייבי טרנטינו שבדרך. השניים לא הסכימו לחשוף את מין העובר עד רגע הלידה, וברגע שזה יקרה, יש לנו בשבילם כמה רעיונות לשמות בינלאומיים לבנים וגם רעיונות לשמות בינלאומיים לבנות.

שיר אלמליח ומייקל זנזורי
חודשיים בלבד לאחר שהשניים נישאו, אלמליח בישרה באוקטובר שהיא בהריון – חדשות מרגשות מאוד, במיוחד לאחר שתי ההפלות שעברה.

 

מיכל אנסקי ואייל אמיר
שופטת "מאסטר שף" האהובה נמצאת בימים אלו בחודש התשיעי, ואנחנו כבר מתים לדעת איזה שם יפהפה היא תבחר לילד הראשון המשותף שלה ושל בן זוגה, שיהיה אח קטן לדניאלה בת ה-9, בתה של אנסקי מהנישואים הקודמים.

אם בא להם על עוד שם יוניסקס, כאן יש כמה רעיונות מעולים >

אחווה סיטבון ויונתן רונן
אחרי שמצאו אהבה ממש על המסך שלנו, כוכבי "חתונה ממבט ראשון" ו"כמה רחוק" הודיעו באוגוסט שהם מצפים לילד משותף ראשון, אח או אחות קטנים ללייה בת ה-6, בתו של רונן.

עדן בן זקן
מלכת השושנים ובן זוגה שוקי ביטון הודיעו לעולם בסוף אוקטובר שהם מצפים ליורש או יורש עצר בסרטון מתוק שעדן העלתה לאינסטגרם.

שרית חדד
כמעט שנתיים אחרי שהפכה לאימא בפעם הראשונה, חדד הודיעה בסוף אוקטובר שבתה הבכורה נויה יכולה לצפות לאח או אחות קטנים.

מיכל הקטנה וניר ויצמן
כוכבת הילדים הענקית הודיעה באוגוסט שהיא ובעלה מצפים לבת חמישית, שנה וחצי אחרי שנולדו התאומים המתוקים שלהם - ריף וריי, שהצטרפו ליולי בת ה-10 וליאו בן ה-9. אין ספק שהם מנוסים בבחירת שמות מיוחדים, אבל אם הם בכל זאת צריכים השראה, כאן יש כמה רעיונות מעולים לשמות מיוחדים.