תינוק חמוד (צילום: mschalke, Istock)
איך השם משפיע על תכונות האופי שלנו?|צילום: mschalke, Istock
שמו של האדם אומר עליו המון - לא סתם אנחנו אוהבים שמות מסויימים ואף את האנשים הקשורים אליהם, ומצד שני, ישנם כאלו שאנחנו ממש לא מתחברים אליהם. לפי הנומרולוגיה, לשם שלנו השפעה ישירה על מי שאנחנו. אמנם הוא פרמטר אחד בלבד, וכדי ליצור מפה נומרולוגית צריך גם להתחשב גם בתאריך הלידה, אך יש בו מספיק כדי להעניק לאדם תכונות הנרכשות במהלך חייו ומשפיעות על התנהלותו ועל סיטואציות רבות.

כיצד תדעו מה השם שלכם אומר עליכם? יש להפוך את השם למספרים על פי כללי הגימטריה, לחבר ולצמצם אותם עד שתגיעו לספרה אחת. הדוגמא הבאה תעזור לכם להבין כיצד לעשות זאת:

נבחר בשם דני=ד(4)+נ(5)+י(1)=10

נחבר את הספרות של המספר עשר כדי לצמצם לספרה אחת: 1+0=1.

הפעם נבין מה משמעות השמות המסתכמים בספרה אחת. עוד שמות כאלו: הילי, עומר, תמר, שירלי, איילת.

מנהיגים ופורצי דרך

אדם ששמו מסתכם בספרה אחת, הינו בעל תכונות של פורץ דרך ומונע משיקולי אגו. יש לו את הצורך להוביל, להנהיג, לפעול בעצמאות ובחופש פעולה, להיות החלוץ, היוזם והראשון. האחד שלנו מתחלק לשתי קבוצות עיקריות: אלו שנותנים הוראות לסביבה, יושבים בקצה הפירמידה, אגואיסטים ובדלנים, ואלו שנותנים הוראות אך מעורבים ונוטים להעמיס על עצמם. מעבר לתכונותיו הבסיסיות, לאחד יש את היכולת להיות מקורי, אינדיבידואל וליזום רעיונות שעוד לא חשבו עליהם.

זוגיות ויחסים: ללמוד להקשיב

מספרי האחד יכולים להשרות אווירת יציבות אחריות וביטחון לאנשים הנמצאים איתם במערכות יחסים. עם זאת, לעיתים הם רוצים להוביל את הצד השני, וכתוצאה מכך יזמנו מערכות יחסים עם אנשים המחפשים מישהו חזק שינהיג אותם. על האחד להיזהר מניהול יתר של מערכות יחסים בחייו וצורך מתמיד בשליטה. עובדה זו מתייחסת לזוגיות, משפחה, חברים ועמיתים בחיים.

קריירה: מתקשה לקבל סמכות

יש לאחד צורך בעצמאות במילוי תפקידו ומקום עבודה שייתן לו ביטוי. מתאים לו לשלב עבודה עם ניהול וארגון לצד עצמאות. האחד הקיצוני יתקשה לקבל סמכות במקום עבודתו ואפילו דעות שונות משלו, וכתוצאה מכך עלול לצבור מתנגדים ואנשים המקנאים בנחישותו. פעמים רבות מספרי האחד ימצאו עצמם עוסקים בניהול, הדרכה, אימון, הנדסה, מנהיגות חברתית, עבודה סוציאלית, מקצועות פיקוד בענפי  החוק השונים, מקצועות עצמאיים, אדמיניסטרציה והנהלת חשבונות.

ילדים: מחפשים את ההיגיון

בחורה מנסה לפתור תרגיל במתמטיקה (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
לא צריך להסתבך בחישוב, הוא די פשוט|צילום: אימג'בנק / Thinkstock
טוב לשתף אותם בהגיון מאחורי הפעולות ולאפשר לצד המקורי שלהם לבוא לידי ביטוי. הם צריכים ללמוד למלא חובות לצד הדרישות מהחברה והסביבה, וללמוד להביע רגשות.

בריאות: רגישים בצוואר

מספרי האחד רגישים בעיקר בראש, צוואר, גב תחתון ומערכת השלד. עליהם להיזהר מלהעמיס על עצמם עבודה והתחייבויות יתר על המידה.

כסף: מסוגלים להצליח

בעלי פוטנציאל גדול להגיע ליציבות והצלחה כלכלית וכן לעמדות מפתח. עם זאת, עליהם להיזהר משאפתנות יתר וחוסר הקשבה לאזהרות.

הידעתם? אגו=1

המילה אגו מסתכמת במספר אחד וללא ספק אחת התכונות הבולטות במספר אחד, התחרותי, השואף לנצח להיות חזק אינדיבידואל מוביל ולא מובל. השיעור: ללמוד לנתב את האנרגיות למטרות חיוביות וגם למען הסביבה.

הכותב, רוני שדה, הוא יועץ בנומרולוגיה, קלפי טארוט וכף יד

>> לעמוד הפייסבוק mako רוח כבר עשיתם לייק?

>> דניאל, אושר ויהב: אלו שמות כדאי להחליף?

>> ואיך חודש הלידה משפיע על התינוק?