ריצ׳רד די ג׳יימס, הידוע בתור אפקס טווין, הוא אחד מהיוצרים האלקטרוניים החשובים ביותר אי פעם. כאמן שפועל עוד מהניינטיז, ג׳יימס ביסס סאונד מהפנט מפרויקט לפרויקט, ואף הרחיב את הגבולות של הז׳אנר והתנועה. הוא הראשון ששבר את הלופים הכל כך ידועים של הטכנו וההאוס, ולקח אותם למחוזות חדשים של עומק, בכך ששילב איתם גליץ׳, אמביינט, ואפילו הארדקור.

בסוף השבוע האחרון ג׳יימס ניגן לראשונה מזה 15 שנה בברלין, במועדון ״Funkhaus". בנוסף לסוללה מכובדת של דיג׳ייז ויוצרים אלקטרוניים משמעותיים כמו לוק וייבר, דופלראפקט וסקי מאסק, ההייפ לאירוע היה גבוה במיוחד. אף אחד לא ידע מה הולך לקרות בסט של ג׳יימס - האם זה יהיה מופע חי, תקלוט או שילוב של שניהם?

בסוף, הוא ביצע שילוב בין השניים. הוא התחיל עם שירי אמביינט מסתוריים, כשלפתע הופיע הלוגו המפורסם שלו על מסכי הענק - והקהל החל לצרוח בהתלהבות. אחרי הקדמה של 20 דקות בהן הוא ניגן צלילים מרדימים, הוא החל את התקלוט שלו באמת, עם הטראק הידוע והבועט ״Can You Party?" של רויאל האוס.

אחד הדברים הכי מזוהים עם הופעות של אפקס טווין זו טכנולוגיה מסקרנת שבה הוא מצלם פנים של אנשים מהקהל, ולאחר מכן הם מופיעים על גבי מסכי הענק. כתוצאה, אנשים לפתע רואים את עצמם מופיעים במסך במהלך ההופעה, כשפניהם מודבקות על דברים ביזאריים לחלוטין.

״הסט שלו היה מדהים, שונה מכל דבר אחר ששמעתי. הוא ניגן המון רעש, שאיכשהו גורם לך להרגיש משהו״, מספר ישראלי שכיום גר בברלין ונכח באירוע. ״זה היה מרתק, הוא ניגן כמה קטעי דאבסטפ, דראם נ׳ בייס, וגם כל מיני שירי טראנס לקלאב. היה מאוד מוזר אבל גם מאוד מעניין, התאורה הייתה התאורה הכי מדהימה שראיתי בחיים״. 

לאחר ההופעה, היה קונצנזוס בקרב הקהילה האלקטרונית שהאירוע היה מעבר לכל הציפיות. במגזין הנחשב Resident Advisor נכתב: ״היו רגעים שהשילוב של הלייזרים, המראות והצלילים היו אינטנסיביים ומשני תודעה, ונתנו תצלום תמציתי של חווית הרייב... ככל שהמוזיקה הייתה יותר מגעילה, ככה יותר אנשים הריעו״.