חברת קראפטאון, שפיתחה את המשחק פאבג'י (PUBG), הציגה השבוע לעולם כולו את "אנה" - דמות אווטאר שכשמסתכלים עליה כמעט ולא ניתן להאמין שהיא לא אישה אמיתית.
המפתחים שלה מתכננים להפוך אותה לכוכבת מוזיקה ומשפיענית רשת. בכך קראפטאון כחברת גיימינג נכנסת לתחום חדש, הפיכת האווטארים מדמות וירטואלית לאימג' של אדם בשר ודם.
אנה מצטרפת לליל מיקיילה וזואי דביר הישראלית, דמויות וירטואליות שאינן קיימות באמת. למרות שהן אינן אמיתיות, הן אכן משפיעניות ומוכרות מוצרים עבור חברות.
גם מארק צוקרברג רואה את כל זה והציג לעולם את מוצרי ה-A.R ו-V.R של חברת מטא, אך נראה ששום מוצר שהוצג לא אפוי מספיק. צוקרברג כנראה רואה את המוצרים המתחרים של אפל ונלחץ.
במסגרת ההשקה הוא הציג רעיון משונה - חנות של בגדי מעצבים לאווטארים, בה ניתן לרכוש לאווטאר שלך (צוקרברג הציג אווטאר בדמותו) בגדי מותגים של פראדה ובלנסיאגה.
>> בזמן שעבדתם, פרק 91: נערה ניסתה לשים קץ לחייה - ותובעת את פייסבוק בטענה שהחברה אשמה