אין תמונה
המכונית של משפחת ישראלי

פעם, אם לא הייתם חולי מכוניות אמיתיים, היו יכולים לדחוף לכם מכונית מיושנת שכבר הוחלפה בכל העולם עם מנוע פרימיטיבי ובמחיר מופרז, מבלי שהייתם בכלל יודעים שמשהו כאן לא בסדר. 

היום, כשכל המידע זמין ומהיר ברשת וכשכל טרום-השקה או תמונות ריגול עושות את דרכן בתוך דקות לכל אתרי הרכב בעולם נחמד לגלות שגם בישראל, שלמראית עין מעולם לא נודעה בתרבותה המוטורית המפותחת, יש כמה אתרים מעודכנים ביותר המציעים לכם בזמן אמת מידע אובייקטיבי ואמין.

כאן ב-mako ייסדנו לאחרונה ערוץ רכב מלא תוכן, שידאג להשאיר אתכם בתמונה, מעודכנים לקראת חידושים נרחבים, מכוניות חשמליות ומערכות בטיחות מהפכניות הצפויות להופיע בשנים הקרובות, כמו גם לבחון עבורכם את המשפחתית הבאה שלכם, המכונית המהירה בישראל ומה שביניהן וגם לחבר אתכם לעוד גוונים, סיפורים וחוויות מלאות פאן ואדרנלין על גלגלים. אם אתם מחפשים מקורות נוספים, הנה הנבחרים שלנו:

הגה - MotoCar – זכות ראשונים בנוכחות ברשת

motocar
ארכיון ענק וכלים שימושיים. מוטוקאר

למה מגיע להם: אמנם מגזין "אוטו" המודפס ותיק ממגזין "הגה" בכ-15 שנה, אבל מבחינת נוכחות מוטורית ברשת זכות הראשונים כאתר המשמעותי הראשון בעברית שמורה להגה, ולאתר הבית של שלו. האתר מתעדכן בתדירות גבוהה בנושאי רכב וחידושים מהארץ ומהעולם, כולל את מדור הספורט המוטורי של בועז קורפל, וכמו כן מעניק לגולשים טעימות מהמגזין המודפס והרבה מבחני דרכים, כמו גם כתבות וידאו.

למרות עיצוב מיושן מעט, האתר משלב סרגל חיפוש מעולה המאפשר גישה ישירה לחיפוש לפי יצרן או דגם בכל מאגר המידע שנכתב בעשור הפעילות של האתר, מידיעות חדשותיות, דרך מפרטים, מבחני דרכים ועד למנגנון הייחודי "הגה הזהב", בו הגולשים מדרגים בעצמם את המכוניות השונות.

שורה תחתונה: אוטוסטראדה של מידע

וואלה רכב – אחד הערוצים המושקעים של וואלה

אין תמונה
קצב עדכון גבוה. וואלה רכב

למה מגיע להם: ערוץ הרכב של פורטל וואלה הוא אחד הערוצים המושקעים בפורטל הענק. הערוץ מציע שלל חדשות רכב מישראל ומהעולם, מבחני דרכים למכוניות חדשות, וכן מדור וידיאו פעיל ביותר הכולל מבחני רכב. וואלה רכב הוא אתר הרכב המעודכן בישראל, ומדי יום אפשר למצוא בו כ-5-6 ידיעות חדשות. השפעתו על עולם הרכב המקומי גבוהה, ותחקירים שעשה בעבר כמו תחקיר הקרינה הנפלטת ממכוניות היברידיות זכו לתהודה רבה.

שורה תחתונה: אתר הרכב המעודכן בישראל

אוטו – אתר האינטרנט של מגזין הרכב הוותיק

אין תמונה
סרטונים מושקעים. אוטו

למה מגיע להם: אתר האינטרנט של מגזין הרכב שקיים כבר 25 שנה עבר לפני כשנתיים מתיחת פנים נרחבת. הוא מציע עיצוב נאה בפורמט מסך רחב, חדשות יומיות, מדריך לבחירת רכב, מבחני דרכים, גלריות, ספורט מוטורי וגם כתבות ומבחני וידאו מושקעים ומקוריים. צורת ההגשה מזמינה מאוד, אך וואלה רכב ומוטוקאר שומרים על תדירות עדכון גבוהה יותר.

שורה תחתונה: מושקע ומעוצב

 קארס-פורום – פורום הרכב הפעיל בארץ

אין תמונה
תשובה לכל שאלה. קארס-פורום

למה מגיע להם: פורום הרכב הפעיל והמקצועי בישראל, בו מבקרים מדי יום קרוב ל-15 אלף גולשים שונים. קארס-פורום הוא המקום לכל שאלה, החל מאיזה לחץ אוויר למלא בצמיגים ועד לבניית מנועים שלמים.

לבד מגולשים מזדמנים שמגיעים כדי לשאול שאלה או להתייעץ בקשר לרכב מסוים, הפורום מהווה קהילה וירטואלית פעילה ביותר לחולי הגה מכל רחבי הארץ, המנהלים ביניהם דיונים ארוכים בנושאים שונים בשפה ובהומור ייחודיים להם.

שורה תחתונה: קהילה וירטואלית שוקקת של חולי הגה

פול גז – מגזין לרכב דו גלגלי

אין תמונה
פורום פעיל ועדכונים. פול גז
למה מגיע להם: פול גז, מגזין אופנועים וירטואלי הכולל פורום, הוקם ב-2002 כאתר חובבים. בארבע שנים האחרונות הפך האתר למתחרה הפונה לקהל האופנוענים, שנשלט עד אז ביד רמה על-ידי מגזין האופנועים המודפס היחידי בישראל-  מוטו, ואתר הבית שלו.

פול גז צבר תאוצה על רקע טענות של אופנוענים שמוטו נוקט גישה מתנשאת אל מול ציבור זה, ושם לו לדגל לבוא מתוך ציבור האופנוענים. רובם של הכותבים, הבוחנים ומנהלי הפורומים שלו, הם מתנדבים שכותבים מתוך אהבה דו גלגלית, ללא תשלום. האתר מציג מבחני דרכים, עדכוני חדשות ומרוצים, ופורום פעיל ביותר.

שורה תחתונה: סיפור אהבה דו גלגלי

לכל האתרים הכי טובים 2010