באופן מסורתי כל תחום רכש המדיה, אופליין ואונליין נוהל מחוץ לארגונים ע"י סוכנויות מדיה. בשנים האחרונות קיימת מגמה של הכנסת הפעילות הזו לתוך הארגון, בעיקר בתחום המדיה הדיגיטלית. בפרק נדון בתהליכים שמובילים ומקדמים את המגמה הזו, יתרונות וחסרונות עבור הארגון והמותג ומה הצפי שלנו לעתיד.
מדיה אינהאוס - חלק א'
מה זה אומר? עד כמה המגמה הזו נפוצה בעולם? מה היתרונות והחסרונות לארגונים שכבר עוסקים בכך ולאן כל זה הולך. חברי הבנצ'מרק עושים סדר בנושא רכש המדיה והמשמעות שלו, תהליך הטמעתו בתוך מחלקות השיווק של החברות הגדולות - והאתגרים המלווים
דיגיטל
|
mako |
פורסם 13:06 08.03.23