טיקטוק נכנעת? לפני כחודש פורסם כי הפלטפורמה לא מאשרת לפרסם קמפיינים בפלטפורמה תחת ההאשטאג שהפך לסלוגן של מלחמת חרבות ברזל, "יחד ננצח". בטיקטוק הסבירו כי קמפיינים ממומנים הקשורים במלחמה מסווגים בפלטפורמה כתוכן פוליטי, ועל פי מדיניות הפרסום הגלובלית שלהם, תוכן מסוג זה אינו יכול להיות מקודם בתשלום.
כעת טוענים במשרד התקשורת, כי לאחר פניית שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, להנהלת טיקטוק בבקשה לחזור בה, החליטה הרשת החברתית לאפשר מימון אזרחי לקמפיינים ברשת, תחת התיוג "יחד ננצח". הכוונה במימון אזרחי - אזרח או חברה, אבל לא גוף ממשלתי. גורמים במשרד התקשורת סיפרו כי שוחחו טלפונית עם גורמים בטיקטוק וזו תשובתם.
נושא נוסף שעלה לכותרות בימים האחרונים הוא העובדה כי בטיקטוק סירבו להעלות קמפיין ממומן של פורום משפחות החטופים הישראלים. בעוד הקמפיין, שכלל סרטוני וידיאו קצרים המציגים את חייהם של החטופים הישראלים וקוראים להשבתם, עלה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם, בטיקטוק סירבו להעלות את הקמפיין מכיוון שהם סימנו אותו כ"פוליטי". בנושא זה עדיין לא התקבלה תשובה מטיקטוק, בינתיים, קשת אפשרה למטה המשפחות להעלות את הקמפיין ללא תשלום, למשך שבוע ב-mako וב-12+.
"'יחד ננצח', הוא מסר יסודי וישיר המאחד את כל החברה הישראלית כנגד מחבלים צמאי דם. הקריאה הפשוטה, שטומנת בתוכה את הרוח הישראלית, היא קריאה ערכית וצודקת", מסר קרעי. "אני שמח שהנהלת טיקטוק חזרה בה מהחלטתה השגויה. כעת, משימתנו היא לחזק ולהדהד את המסר לאחדות בין כל שכבות הציבור הישראלי, בהתאם לקול העולה מן העם, מן הלוחמים וממשפחות הנופלים הי"ד. יחד בעז"ה ננצח".