עולם הדייטינג באפליקציות יכול להיות מנוכר ואכזר, וכולל תופעות לא נעימות החל מגוסטינג (היעלמות פתאומית ולא מוסברת) ועד התחזות שהיא עבירה פלילית. מפתחי היישומון אוקיי-קופיד (OkCupid) הודיעו על מספר תכונות חדשות שייכנסו בקרוב לאפליקציה, ומטרתן לנסות לגרום למשתמשים להרגיש יותר בנוח.
לשבור את הקרח (Conversation Starter)
גם כשנוצר מאץ', הרבה פעמים אף צד לא מתחיל בשיחה – בין אם הוא לא יודע מה לכתוב, מחכה שהצד השני יתחיל או פשוט עסוק בדפדוף יותר מבניסיון אמיתי להכיר. באוקיי-קופיד הוסיפו פיצ'ר לשבור את הקרח, שמציע למשתמשים להתחיל שיחה, למשל על ידי שליחת אמוג'י לצד השני. פיצ'ר זה קיים כבר באנדרואיד ויגיע בקרוב ל-iOS.
אימות על ידי סלפי (Selfie Verification)
בין הפחדים הגדולים ביותר של משתמשי אפליקציית היכרות הוא לחשוף את הלב בפני מתחזה, ובסופו של דבר להבין שהם הפקידו אותו בידיו של אדם לא אמין. חוויה כזאת יכולה לפגוע ולערער לטווח ארוך ולמנוע ממשתמשים לנסות להכיר פרטנר פוטנציאלי. אוקיי-קופיד תשיק אימות משתמשים על ידי סלפי, וכך תוכלו לבקש לראות אך ורק מאצ'ים שעברו אימות כזה. צילום הסלפי מושווה באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים לתמונת הפרופיל שאתם מעלים, וכך אפשר לוודא שהן באמת שלכן. יש לציין, שפיצ'ר זה כבר קיים במתחרות של אוקיי-קופיד – טינדר ובאמבל.
הבחירות של קופידון (Cupid's Picks)
האפליקציה תציג לכם מדי יום את המאצ'ים עם הכי הרבה פוטנציאל התאמה בשבילכם, שמתבסס על התשובות לשאלות שעניתם באפליקציה.
תגובות צ'אט (Chat Reactions)
התכתבות באפליקציית ההיכרויות יוצאת ממנה בדרך כלל מהר מאוד אל הוואטסאפ, כשהמשתמשים מחליפים טלפונים. למי שעדיין לא רוצה לתת את מהספר שלו, אוקייופיד מוסיפה תגובות באמצעות אמוג'י בתוך הצ'אט שלה, בדומה לוואטסאפ.
הודעות תמונות
האפליקציה תאפשר בקרוב לשלוח תמונות אחד לשני כחלק מהצ'אט. או במילים שלה: "לא רק לתאר את הנוף, אלא גם לשלוח אותו". עוד ניסיון להשאיר את המשתמשים – לפני שהם עוברים לוואטסאפ. לא מן הנמנע שיהיו כאלו שישלחו תמונות אינטימיות או פחות רצויות בשלב זה של הקשר כמו דיק-פיק, אך אז תוכלו לחסום אותם או לדווח עליהם.
להט"בים + מונחים (LGBTQ+ Definitions)
בשיתוף פעולה עם קמפיין לזכויות האדם, האפליקציה הוסיפה קטגוריות נוספות בשאלת המגדר שלכם, כמו א-ג'נדר (חסר מגדר), סיסג'נדר, סיסג'נדרית, ג'נדר פלואיד ועוד. לצד כל קטגוריה יש הסבר, "במטרה לעזור לאנשים להבין טוב יותר את המשמעות של המונחים האלה, ולשרת טוב יותר את כל המשתמשים", כך לדברי האפליקציה.
אוקיי-קופיד נוסדה ב-2004 כאתר היכרויות בארה"ב, ויש לה מיליוני משתמשים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.