יוצר התוכן הערבי-ישראלי נוסייר יאסין, בן 33, הידוע כנאס דיילי (Nas Daily) פותח לראשונה חברה בישראל, סוכנות תוכן שתיקרא MEDIA1000. המהלך מגיע לאחר הצהרתו הפומבית בעקבות מתקפת חמאס ב-7.10, כאשר כתב על השינוי בזהותו: "ראיתי את עצמי עד היום כפלסטיני-ישראלי, מהיום אני רואה את עצמי כישראלי-פלסטיני". הציוץ שלו, שנכתב ב-9.10, הגיע נכון להיום ל-9 מיליון צפיות.

החברה שמקים יאסין, שבקצרה אמורה לעזור למותגים להפוך לוויראלים, תציע שלושה מוצרים מרכזיים - תכנית מנטורינג לצוותי תוכן של ארגונים, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להפקת תכנים בעלויות מופחתות, והפקות תוכן מקוריות. בין לקוחות החברה בישראל, שתתמקד בסטארטאפים והייטק שפונים לקהל דובר אנגלית, נמצאות החברות Sugarcup, Neuorsense, Etoro, Fiverr ו-Pipelbiz.

"לראשונה בחיי אני משיק חברה בישראל, בבית. למה עכשיו? אני חושב שהגיע הזמן להשקיע בישראל, לבנות משרד ולבנות צוות, ובזכות הבינה המלאכותית אנחנו יכולים ליצור כמויות עצומות של תוכן בעלויות נמוכות ובזמן קצר. זו הזדמנות של פעם בחיים להקים חברת מדיה מבוססת AI, ואני רוצה לעשות את זה כאן בישראל", אומר דיילי בסרטון שפרסם כדי לקדם את השקת החברה, שצפויה לפתוח משרדים בארץ.

"אנו מביאים לישראל את הניסיון שצברנו בעבודה עם הלקוחות הגדולים בעולם", מוסיף יאסין. "פיתחנו שיטה ייחודית ליצירת תוכן ויראלי, ואנחנו רוצים לשתף את הידע הזה עם התעשייה המקומית, אנחנו מאמינים בתעשיית התוכן שיוצאת מישראל ורוצים לתמוך בה".

יאסין, שנולד בכפר עראבה שבגליל ומתגורר כיום בניו יורק (אך טס הרבה בעולם), התקבל בגיל 17 ללימודי מדעי המחשב באוניברסיטת הרווארד. הוא החל את דרכו ברשתות החברתיות לאחר שעזב את עבודתו בהייטק, והציב לעצמו מטרה לצלם סרטון אחד באורך דקה בכל יום, במשך 1,000 ימים רצופים. תוך שנה צבר 5 מיליון עוקבים, וכיום קהל העוקבים שלו מונה למעלה מ-72 מיליון איש מרחבי העולם ברשתות החברתיות השונות.

נאס דיילי פותח חברה בישראל (צילום: Nas Daily)
דיילי|צילום: Nas Daily

לאחר שהתפרסם כיוצר תוכן עצמאי, הוא הקים את את חברת Nas Company, שכוללת זרועות בתחומי ההייטק, הפקת אירועים בינלאומיים, מדיה ומלונאות, ומספקת שירותים ללקוחות כמו מארק צוקרברג, ביל גייטס, Solana, Google וממשלות הודו, דובאי ומונגוליה.