לקוחות פרטנר TV חווים מאתמול (א') שיבושים קשים בשידור. מפניות של לקוחות עולה כי החברה מדווחת על תקלת תשתית כלל-ארצית.
בחברה מאשרים כי ישנה תקלה הנובעת ככל הנראה מבעיית עומסים, אבל היא נפתרת באמצעות אתחול של הממיר וסנכרון שלו מול מערכות השידור של החברה. בעקבות התקלה התרבו הפניות של לקוחות למוקדי השירות ויצרו עומס ניכר. בעמוד הפייסבוק של החברה תוקפים לקוחות פרטנר את התנהלות החברה בתקלה על רקע טענתם כי מדובר בתקלה שנמשכת כבר כמה ימים. חלק מהלקוחות טוענים שמדובר בשיבושים שנמשכים כבר כמה ימים ברציפות ולא ניתן להשיג את מוקדי השירות שמוצפים בפניות.
לקוחות שפנו לגלובס מספרים כי מאתמול הם מתקשים לעבור בין ערוצים או שאינם מצליחים לצפות כלל. ככל הנראה מדובר בתקלה שהיא ברמה ארצית ולא נקודתית, ולכן הפניות מגיעות מכל הארץ.
כאמור, החברה מדריכה את הלקוחות שעליהם להסתנכרן מחדש בדרך של הוצאה וחיבור מחדש של הממיר, מה שאמור לפתור את הבעיה.
לקוחות יקרים, ניתן לצפות בשידורים החיים של כאן 11, קשת 12 (מאקו tv) ורשת 13 באמצעות אפליקציות מותאמות לממיר. לחיצה על כפתור הבית ולחיצה על האפליקציה הרצויה שתוביל לצפייה או להתקנה. שימו לב: אפליקציות נטפליקס ויו טיוב עובדות כרגיל pic.twitter.com/NplsAtGX9m
מפרטנר נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינלאומיים, פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".
הכתבה פורסמה לראשונה באתר גלובס.