מגזין פורבס פרסם כמדי שנה את דירוג הטיקטוקרים הכי מרוויחים, אשר בשנת 2021 הרוויחו ביחד 55.5 מיליון דולר, עלייה של 200 אחוז (!) לעומת השנה הקודמת. ולא במקרה: השנה הייתה שנה נהדרת לטיקטוק, שעקפה את גוגל כאתר המוביל בעולם וכן חצתה את רף מיליארד המשתמשים.
יש לציין שרוב השכר של הכוכבים בטיקטוק – 30-50% - מגיע מפוסטים ממומנים שיווקיים. כך, תעריף של פוסט אחד יכול להגיע עד לחצי מיליון דולר, אם כי הממוצע הוא בין 100-250 אלף דולר לפוסט אחד, יותר מכפול מהתעריפים של 2020. בנוסף, טיקטוק שומרת על מעמדה כפופולרית בקרב קהל צעיר, כאשר כל המשתמשים המרוויחים ביותר הם מתחת לגיל 25. זו הרשימה המלאה.
צ'ארלי ד'אמליו – 17.5 מיליון דולר, 133 מיליון עוקבים
היא בת 17 (ילידת מאי 2004), יש לה את מספר העוקבים הגדול ביותר באפליקציה, והיא נותנת חסות למותגים כמו Invisalign (יישור שיניים), קוסמטיקה, דאנקן דונאטס ועוד. בתחילת 2021 השיקה צ'ארלי יחד עם אחותה דיקסי קולקציית בגדים בשם Social Tourist לחברת הוליסטר. האחיות המצליחות הופיעו גם בסדרה של הולו וכן במיני סדרה של סנפצ'אט שעלתה בנובמבר – צ'רלי נגד דיקסי, שכוללת 10 פרקים שבהן האחיות מתחרות בכל פעם משהו אחר – אפייה, משחקי לוח ועוד.@charlidamelio Reply to @bellaaaaaaa_05 ♬ original sound - charli d’amelio דיקסי ד'אמליו, 10 מיליון דולר, 57 מיליון עוקבים
היא אמנם האחות הגדולה של צ'ארלי (בת 20), אבל הרבה מהתהילה והרווחים שלה, כולל העסקאות עם הוליסטר, הולו וסנאפ, קשורים לעבודה עם עם אחותה הפופולרית יותר. אולי כדי להתרחק, דיקסי ניסתה למצוא השנה את דרכה כזמרת פופ, וב-2021 הוציאה אף שני שירים – "Psycho", יחד עם הראפר רובי רוז שהגיע למקום ה-25 במצעד הפופ של בילבורד בארה"ב, ו"F—kBoy" – כינוי לבחור שנכנס ויוצא ממערכות יחסים לא מחייבות. בחג המולד דיקסי יצאה לסיבוב הופעות בדלאס, בוסטון ושיקגו, ובינתיים היא משתפת בטוויטר ציוצי אהבה עם החבר שלה, אושיית הרשת נואה בק בן ה-20.
@dixiedamelio Am i cute?!?❤️
♬ Josslyn - Demo - Olivia O'Brienאדיסון ריי, 8.5 מיליון דולר, 86 מיליון עוקבים
ריי, בת ה-21, שיחקה השנה את התפקיד הראשי בסרט "יש לו את זה" שעלה בנטפליקס, גרסה מחודשת בשינוי מגדרי של הסרט "יש לה את זה" משנת 2001. הסרט אף דורג לזמן קצר במקום הראשון בנטפליקס ב-78 מדינות, וחודש לאחר מכן נטפליקס הודיעה על עסקה חדשה עם ריי לכמה סרטים נוספים, אך טרם נחשפו הפרטים. חוץ מזה, לריי יש שיתוף פעולה עם אמריקן איגל, המתחרה של חברת הוליסטר שעובדת עם האחיות ד'אמיליו, יש לה ליין איפור משלה בסטארטאפ האיפור - Madeby Collective, והמסקרה שלה נמכרת בחנויות ענק כמו ספורה.@addisonre ♬ if you use this sound your hot - ギャビー בלה פורץ', 5 מיליון דולר, 87 מיליון עוקבים
תוך קצת פחות משנה, מעמדה של פורץ' בת ה-24 זינק, והיא כיום האדם השלישי הכי נעקב בטיקטוק. הפריצה שלה הייתה באוגוסט 2020 כשהיא פרסמה סרטון ליפסינק לשיר של ראפר בריטי – M TO B, וזה הפך לסרטון הנצפה ביותר בשנת 2020. היא נולדה בפיליפינים ואחר כך גדלה בטקסס, נהנתה להופיע ולשיר בילדותה, אבל הוריה לא רצו שתעסוק בתחום, ולכן אחרי התיכון היא אפילו שירתה בטכנאי מסוקים בצבא ארה"ב. כיום לא נראה שצריך לדאוג לה עוד - בשנה האחרונה היא פרסמה את גוגל, פראדה וטינדר, ובמאי הוציאה את הסינגל הראשון שלה "Build a Bitch", שהגיע למקום ה-56 במצעד הפופ של בילבורד.@bellapoarch To the #fyp ♬ M to the B - Millie B ג'וש ריצ'ארדס, 5 מיליון דולר, 26 מיליון עוקבים
הטיקטוקר והיוטיובר הקנדי בן ה-19 חתם השנה על חסויות עם אמזון, CashApp ואחרות, ויש לו פודקאסט משלו שנקרא BFF, אותו הוא מנחה ביחד עם דייב פורטנוי, מייסד האתר בארסטול ספורט. הוא הקים מותג משקאות אנרגיה בשם Ani, שנמכר גם ברשתות גדולות כמו וולאמרט וכן קרן הון סיכון בשם אנימל קפיטל, יחד עם כוכבי רשת נוספים, נואה בק (החבר של דיקסי) וגריפין ג'ונסון שמתמקדת במותגים וסטארטאפים הפונים לדור ה-Z.@joshrichards Good old morning shoty for the grandmas bday
♬ original sound - Josh Richardsקריס קולינס, 4.75 מיליון דולר, 42 מיליון עוקבים
כמו פורץ', קולינס היא דוגמה איך אפשר לצבור מהר תהילה וכסף מטיקטוק. לפני מגפת הקורונה, קולינס הייתה ספרית בוונקובר. כשהמספרה שלה נסגרה בשל הסגרים, היא הורידה את טיקטוק, והחלה לשחק מספר דמויות שחוזרות על עצמן, רבות מהן מבוססות על בני משפחתה, כולל אמה המהגרת. היא זכתה ל-41 מיליון עוקבים בטיקטוק, וגם ביוטיוב היא זוכה להצלחה עם 4.5 מיליון עוקבים. ההומור של קולינס הוא ידידותי למשפחה, והיא סגרה חסויות עם מותגים כמו הרשי ופנטן.@kallmekris New 5 Min Craft React on my ¥00TVBE
♬ original sound - Kris HCאוואני גרג – 4.75 מיליון דולר, 39 מיליון עוקבים
בקיץ 2019 התפרסמה גרג בת ה-19 בטיקטוק בתור clown girl (ילדת ליצן) ופרסמה מדריכי איפור, שרבים מהם הראו אותה בתור דמות הקומיקס הארלי קווין. באותה שנה היא עזבה את עבודתה כמצילה ועברה מאינדיאנה הכפרית ללוס אנג'לס. שם הייתה אחד מהחברים המקוריים של Hype House, קולקטיב המשפיענים בטיקטוק שהוקם שם. לאחרונה, היא כיכבה בסדרת הרשת Chicken Girls כקפטנית קבוצת מעודדות שתלטנית בתיכון, וכיכבה גם בתוכנית של סנאפצ'אט משלה. גרג אף פרסמה בפברואר האחרון ספר אוטוביוגרפי על חייה.@avani ♬ original sound - crabmeat4600