טינדר חשפה מנוי בלעדי של 500 דולר לחודש למשתמשים הפעילים ביותר של אפליקציית ההיכרויות, שנותן להם גישה לתכונות כולל להופיע בחיפוש של משתמשי "VIP", שליחת הודעה גם ללא מאצ', התאמה ושיחה.
מעבר לבלעדיות, סט הפיצ'רים דל למדי. חברים נבחרים יכולים לשלוח הודעה לחבר אחר ללא התאמה, אך רק עד 2 פעמים בשבוע והם לא יכולים לשלוח סופר לייק בו-זמנית. בנוסף, חלק מהנמענים יכולים לבטל את הסכמתם לקבל הודעות פרטיות, מציינים באתר החברה. בנוסף, הפרופילים של חברי סלקט יוצגו ללא טשטוש בקטגוריית ה-Like You באפליקציה למשך שבוע, גם אם הם לא ישלמו עבור מנויי טינדר גולד או פלטינום.
עם זאת, לחברי סלקט מובטחים שיוצגו "הפרופילים המבוקשים ביותר" של טינדר כדי שיוכלו ליהנות מהתאמות איכותיות יותר. החברה לא מפרטת איך הטכנולוגיה הזו עובדת או איך היא מדרגת את מה שמכונה "חיבורים יוצאי דופן", אבל אפשר לדמיין שהם כוללים חברים אחרים ב-Select או את אותם משתמשים אחרים שהכי אהבו.
בנוסף, משתמשי טינדר סלקט יזכו לבדוק תכונות חדשות של טינדר לפני אחרים, יוכלו להסתיר מודעות ולראות את הלייקים שהם שלחו בשבעת הימים האחרונים. המנוי החדש יכול להיות בנוסף למנוי פלוס, זהב או פלטינום כדי לקבל תכונות נוספות, מציינת החברה.
כדי להגיש בקשה לטינדר סלקט, המשתמשים חייבים להיות בעלי לפחות 4 תמונות, 5 תחומי עניין, ביוגרפיה עם מינימום של 15 תווים, להראות את כוונת מערכת יחסים שלהם, להיות עם תמונה מאומתת, וחשוב יותר, שיהיה להם הרבה יותר מידי כסף להוציא על אפליקציות היכרויות. אם יאושר, הם יקבלו הודעה בתוך האפליקציה כדי להתריע בפניהם וכן אימייל עם קוד נעילה ייחודי.
טינדר סלקט, אשר הושקה בתחילה ב-2017 כשירות ללא תשלום, המיועדת ל"אנשים אטרקטיביים וסלבריטאים", תעלה כעת 6,000 דולר לשנה עבור שירותיה, לפי בלומברג ניוז. המנוי בתשלום החדש הוצעה לפחות מ-1% ממשתמשי טינדר, לפי החברה.
$MTCH Tinder launches Tinder Select.
• $499/month.
• "VIP" search, matching & chat.
• Available only to top 1% active users.
• Anticipated to boost revenue substantially.
Just as F2P gaming leans on 'whales,' most online dating revenue comes from a tiny user segment. pic.twitter.com/V2unPB16kl
"אנחנו יודעים שיש תת-קבוצה של משתמשים מאוד מעורבים ופעילים שמתעדפים דרכים אפקטיביות ויעילות יותר למציאת קשרים, ולכן ביצענו בדיקות נרחבות ובמשוב עם הקהל הזה במהלך החודשים האחרונים כדי לפתח מנוי חדש לגמרי", אמר סמנכ"ל המוצר של טינדר, מארק ואן ריסוויק.
ביולי אשתקד, חברת האם של טינדר, Match Group, רכשה את The League, אפליקציית היכרויות בלעדית "עם בסיס חברים מובחר המתמקד בהתאמת משתמשים מוכווני קריירה שמחפשים מערכת יחסים רצינית", בעסקה המוערכת בסביבות 30 מיליון דולר.
ההצלחה של האפליקציה, המציעה תוכנית VIP שגובה 1,000 דולר לשבוע, העניקה לפי הדיווחים השראה ל-Match Group להשיק מנוי חדש ובלעדי עבור "משתמשים בעלי רצון גבוה" של טינדר.
גארי סווידלר, נשיא Match Group, שכוללת גם את אפליקציית ההיכרויות Hinge וכן אתרים כמו OKCupid ו-Match.com, אמר במפגש עסקי מוקדם יותר החודש כי טינדר סלקט צפויה למשוך "כמות זעירה יחסית של משלמים חדשים."
עם זאת, החברה צופה שזה יחזק את ההכנסות, אשר בחודשים האחרונים התמעטו. מאץ' גרופ אמרה כי מספר המנויים לאפליקציות ההיכרויות שלה ירד בכל אחד משלושת הרבעונים האחרונים, אם כי ההכנסה הממוצעת למשתמש גדלה על משנה לשנה, על פי בלומברג. מחיר המניה של החברה ירד בכמעט 15% מאז לפני שנה.