בזכות אותנטיות, פשטות וחוש הומור, בחור שחותך מלפפונים ומייצר מתכונים פשוטים מגיע למאות מליוני צפיות. וחוץ מלהיות טרנדי ויראלי, הוא גם הצליח לייצר תרבות צרכנית חדשה.
הכירו את לוגאן מופיט, הידוע בכינוי "Cucumber Boy", שהפך לכוכב טיקטוק בזכות המתכונים הכי פשוטים שיש שמתבססים על- מלפפון. לוגאן, בחור בן 23, בנה לעצמו קהל עצום של יותר מ-5 מיליון עוקבים בזכות סרטוני מתכונים פשוטים אך ממכרים, שכל אחד מהם מוקדש לסלט מלפפונים ייחודי.
@logagm Din tai fung cucumber today
♬ original sound - Logan
הטכניקה שלו פשוטה וחוזרת על עצמה: הוא חותך מלפפונים דק דק במנדולינה, זורק אותם לקופסה עם מעט מלח ולאחר מכן מנקז את המים שהמלפפונים מוציאים. משם הוא מוסיף רטבים ותוספות שאהובים עליו, משקשק את הכל יחד, ואוכל עם צ'ופסטיקס ישירות מהקופסה.
אחד הסרטונים המצליחים ביותר שלו, שבו הוא מכין "מלפפון בייגל סלמון", הגיע ליותר מ-27 מיליון צפיות. ומה שנראה בהתחלה כטרנד זמני הפך ללהיט בטיקטוק ובמטבחים של גולשים רבים.
@logagm Probably one of my fav cucumber recipes
♬ original sound - Logan
עד כמה הטרנד הזה משפיע על החיים האמיתיים שמחוץ לרשתות החברתיות? ובכן, סגנון הכנת המנות האלו נהיה כל כך פופולרי, עד שהתחילו למכור בסופרים בארצות הברית קופסאות שקשוק עם מלפפונים חתוכים בפנים. המתכונים הפשוטים של לוגאן הפכו לא רק לוויראליים אלא גם לתרבות צרכנית חדשה. פעמים רבות מותגים מתקשים להפוך את התוכן שלהם, גם אם הצליח והפך לוויראלי, למשפיע בעולם האמיתי, למה שנקרא מוניטיזציה. כלומר, להצליח ולייצר הכנסה בזכות התוכן.
לוגאן לא התאמץ ליצור משהו מושלם או מתוחכם מדי, וזה בדיוק מה שמייחד אותו. הסוד להצלחה שלו טמון באותנטיות, בפשטות ובחוש הומור טבעי שמצליחים לגעת בלבבות של מיליון גולשות וגולשים. מה שהופך את סיפורו של לוגאן למעניין במיוחד הוא הדרך שבה תוכן פשוט וממוקד יכול להפוך לתופעה עולמית.
זה מעורר מחשבה על איך כוכבים כמוהו משתמשים בפלטפורמות כמו טיקטוק כדי ליצור שינוי בתרבות צריכת התוכן באינטרנט, ובעיקר איך גישה אותנטית ופשוטה יכולה לנצח את ההפקות הגדולות והמתוחכמות של עולם הפרסום המסורתי.
רן פינקלשטיין הוא איש קריאייטיב, במאי ומגיש הפודקאסט "מדברים קריאייטיב". לאינסטגרם שלו