ביונסה היא ללא ספק דוגמה לכוכבת פופ שנמצאת צעד אחד לפני כולם, אבל בכל מה שקשור לטכנולוגיה, נראה שהזמרת קצת יותר "שמרנית". במשך תקופה ארוכה קווין בי נמנעה מלהצטרף לטיקטוק - עד עכשיו.
בימים אלו ביונסה מקדמת את הסינגל החדש שלה, "Break My Soul" מתוך האלבום החדש שלה, "Renaissance" שמיועד לצאת בסוף השבוע הקרוב. לרגל המאורע, היא העלתה לטיקטוק טיזר לאלבום החדש, לצד סרטון טיקטוק נוסף שמציג את תגובת המעריצים לקאמבק שלה. "לראות את כולם מנענעים עשה אותי שמחה!", כתבה הזמרת בתיאור לטיקטוק, "תודה לכולם על האהבה ל-׳Break My Soul׳. אוהבת, בי".
@beyonce Seeing y’all release the wiggle made me so happy! Thank you so much for all the love for BREAK MY SOUL! - Love B —#RENAISSANCE #BREAKMYSOUL ♬ BREAK MY SOUL - Beyoncé
מדובר באלבום סולו ראשון לביונסה מזה 6 שנים, כך שבהחלט ניתן להסביר את ההתרגשות מחזרתה של הכוכבת לעולם המוזיקה. הטיקטוק המדובר הגיע בתוך ימים ספורים ל-25 מיליון צפיות, ובסך הכל לזמרת יש כבר 3.9 מיליון עוקבים באפליקציה, נכון לרגע כתיבת שורות אלה.
כמחווה להצטרפותה של הזמרת, פרסם העמוד הרשמי של טיקטוק (בטיקטוק, כמובן) תיאור חדש לחשבון שבו נכתב - "אני האפליקציה של ביונסה עכשיו", עם אמוג׳י של כתר - כיאה לקווין בי. החשבון הרשמי של טיקטוק אף הגיב לסרטון של הכוכבת, וכתב: "הכוכבת הגיעה". חשבונות נוספים של מותגים בינלאומיים מיהרו לברך את קווין בי: בין היתר החשבון של חברת אדידס, של המותג ברבי ושל רשת טארגט.
עם ההצטרפות שלה לטיקטוק, ביונסה מרחיבה את הנוכחות האדירה שלה ברשתות החברתיות: לזמרת יש 269 מיליון עוקבים באינסטגרם, 56 מיליון בפייסבוק, כמעט 25 מיליון מנויים ביוטיוב ו-15.5 מיליון עוקבים בטוויטר.