בקרוב בישראל? נטפליקס שוב מעלה מחירים. בדו"ח הרווחים האחרון שלה שפורסם אתמול (ג'), שירות הסטרימינג הודיע כי "אנחנו משנים את המחירים היום ברוב סוגי המנויים" בארה"ב, קנדה, פורטוגל וארגנטינה.

מנוי עם פרסומות (מה שלא קיים בארץ עדיין) יעלה מ-6.99 דולר ל-7.99 דולר לחודש, בעוד שמנוי סטנדרטי ללא פרסומות יעלה מ-15.49 דולר לחודש ל-17.99 דולר. גם מנוי הפרימיום (צפייה בעד 4 מכשירים ובאיכות הטובה ביותר) יעלה מ-22.99 דולר ל-24.99 דולר. העלאות המחירים ייכנסו לתוקף בחיוב הבא של המנויים.

"בזמן שאנחנו ממשיכים להשקיע בתוכנה ולספק יותר ערך לצרכנים שלנו, מדי פעם נבקש מהם לשלם קצת יותר כדי שנוכל להשקיע מחדש ולשפר עוד יותר את נטפליקס", נכתב במכתב של החברה למשקיעים. נטפליקס העלתה לאחרונה את מחיר המנוי שלה באוקטובר 2023. זו הפעם הראשונה שהיא מעלה את המחיר של מנוי הפרסומות המוזל שהחל ב-2022.

נטפליקס הוסיפה 19 מיליון מנויים ברבעון האחרון, ורשמה שיא עם מספר המנויים החדשים הגדול ביותר ברבעון בודד, וכעת היא עומדת על 300 מיליון מנויים. זו גם הפעם האחרונה שהחברה תחשוף כמה מנויים יש לה, לאחר שבשנה שעברה החברה הודיעה כי תכריז רק על "אבני דרך עיקריות" של מספרי מנויים כשתעבור אותן, החל מהרבעון הראשון של 2025.

אפילו כשמספר המנויים מגיע לשיאים חדשים, והרווח התפעולי עולה על 10 מיליארד דולר בפעם הראשונה, מנהלי נטפליקס מאמינים שלחברה עדיין יש לאן לצמוח. במכתבה של החברה למשקיעים נכתב שהיא אחראית על פחות מ-10% מהצפייה בטלוויזיה במדינות שבהן היא זמינה, "מה שמרמז על מסלול ארוך טווח לצמיחה, כאשר הסטרימינג ממשיך להתרחב ברחבי העולם".

יחד עם העלאת המחיר, נטפליקס הודיעה שהיא משיקה תוכנית חדשה בשם Extra Member with Ads, שתאפשר למשתמשים בתוכנית מנוי עם פרסומות להוסיף מישהו מחוץ למשק הבית שלהם למנוי שלהם. המנוי יעלה 7.99 דולר נוספים לחודש כדי להוסיף מישהו מחוץ למשק הבית שלך לתוכנית ללא פרסומות.