התוסף שהצליח לנצח את קוד הקופון: יוטיובר בשם MegaLag טוען כי תוסף הדפדפן בשם Honey, אשר אמור למצוא ללקוחות קודי קופון כדי לקבל הנחות ברחבי האינטרנט וקודם ע"י מספר אושיות רשת, גזר את הקופון של אותם משפיענים.

האני, תוסף דפדפן פופולרי שנמצא בבעלות PayPal, הוא הנושא המרכזי בסרטון החקירה של יוטיובר שהפך אותו לוויראלי במהלך סוף השבוע, כאשר מעל ל-7 מיליון גולשים צפו בו בתוך יומיים בלבד. היוטיובר מאשים את האני בהצגה שקרית בפני צרכנים, גזירת רווחים ממשפיענים ומעורבות בשיטות מפוקפקות, כמו פתיחת כרטיסיות נסתרות כדי לדמות קישורי הפניה והבטחת עמלה על כל מכירה מקוונת.

הסרטון פורסם על ידי MegaLag, יוצר תוכן מניו זילנד שיוצר סרטוני תחקירים על טכנולוגיות שונות, שבעבר פרסם תחקירים על EnChroma, המשקפיים שנבנו עבור עיוורי צבעים ו-DHL.

ג'ימי דונלדסון (המוכר בתור מיסטר ביסט), מארקיז בראונלי ולינוס סבסטיאן מ-Linus Tech Tips, הם שלושה יוטיוברים פופולריים שקידמו בעבר את האני בסרטונים משלהם, כל היוטיוברים לא הגיבו לבקשת תגובה של האתר Future, אך דובר של PayPal Honey סיפק את ההצהרה הבאה: "האני חינמית לשימוש ומספקת למיליוני צרכנים חיסכון נוסף על הרכישות שלהם במידת האפשר. האני עוזרת לסוחרים להפחית את נטישת הקנייה בקופה ולהשוות סלי קניות תוך הגדלת רווחים מהמכירות. האני פועלת לפי הכללים והנהלים בתעשייה, כולל ייחוס בקליק האחרון".

האני נוסדה בנובמבר 2012 על ידי צמד יזמים, ריאן הדסון וג'ורג' רואן. לאחר שבודק QA הדליף את הכלי לפורום ברדיט, תוסף הדפדפן הפך ויראלי והיו לו כמעט מיליון משתמשים אורגניים עד מרץ 2014. פייפאל רכשה את האני תמורת כ-4 מיליארד דולר ב-2020.

האני מצדה אומרת שהיא מרוויחה כסף מעמלות, כאשר משתמש מבצע עסקה עם אחד מהשותפים הקמעונאיים שלה. חלק מעמלה זו מתחלק עם הלקוח באמצעות תוכנית החזר כספי. עם זאת, לפי הסרטון של היוטיובר MegaLag, האני עוסקת גם בפרקטיקות עסקיות מטעות שפוגעות בצרכנים, בחברות קשורות ובעסקים: "האני לא רק הונתה אתכם הצרכנים, הם גם גנבו כסף ממשפיענים, כולל אלה שהם שילמו להם כדי לקדם את המוצר שלהם", אמר MegaLag בסרטון.

לפי MegaLag,האני תיעדפה קודי קופון מהשותפות שלה, גם אם יש הנחות טובות יותר במקומות אחרים, כלומר היא מסתירה בכוונה הנחות בעלות ערך גבוה יותר. בנוסף, MegaLag טוען כי האני עוקפת קישורים ממשפיענים, ומחליפה אותם בלינקים משלה, כדי לקבל את העמלה על המכירה: "פייפאל לא הפנתה את הלקוח לחנות. הם לא קידמו אף אחד מהמוצרים. המשפיען עשה את זה", אמר MegaLag. "פייפאל סיפקה ערך אפסי לחלוטין ללקוח, ובכל זאת הם זכו לרווחים מהמכירה".

Linus Tech Tips, ערוץ יוטיוב פופולרי העוסק בטכנולוגיה, קידם את האני באופן נרחב באמצעות יותר מ-160 סרטונים שגרפו כמעט 200 מיליון צפיות ביחד. לאחר פרסום הסרטון, הוא סיים את השותפות. עם זאת, הוא לא פרסם הבהרה בנושא.

בנוסף, MegaLag טוען כי האני פגעה בעסקים עם קודים לא מורשים, מה שמוביל לסוחרים שמדווחים על הפסדים מהנחות לא חוקיות או מוגזמות. מה שעלול להוביל לעליית מחירים על מנת לקזז את ההפסד בהכנסות. "האני עוזרת לעסקים למנוע מצרכנים למצוא את העסקאות הטובות ביותר תוך העמדת פנים שהם עושים את ההיפך", סיכם MegaLag, והוסיף כי האני נתנה חסות לכ-5,000 סרטוני יוטיוב ביותר מ-1,000 ערוצים שונים, וצברה למעלה מ-7.8 מיליארד צפיות.