לפני שנה, מכשיר חדש בשם Humane הוכרז בתור מי שיהיה היורש של האייפון. מדובר בסיכה הנצמדת לדש הבגד, מקרינה מידע על כף היד של המשתמש אבל בעיקר מדברת ומשתמשת ב-AI בשביל להיות עוזרת אישית חכמה. ההבטחה היתה גדולה, אך כשהמכשיר יצא לשוק, גל של ביקורות קוטלות גרמו לכך שהמכשיר הפך להבטחה רחוקה יותר לעתיד. 

עכשיו מתברר כי הצרות הכלכליות של Humane גדולות יותר ממה שניתן היה לדמיין. לפי דוח פנימי שהגיע לידי The Verge, מסתבר שקצב ההחזרות של המכשיר מהקונים עולה על קצב המכירות של המכשיר. אם זה לא מספיק, בגלל תקלה חמורה בתכנון המכשיר, לא ניתן לתקן מכשירים תקולים, כך שהחברה נאלצת לשלוח למשתמשים מכשירים חדשים על כל מכשיר תקול. נכון לעכשיו, למכשיר יש רק 7000 משתמשים.

הסיכה, שעולה 699 דולר פלוס דמי מנוי חודשיים, היתה אמורה לסמן גל של מכשירי AI לבישים שיוכלו להוות מכשירי העתיד. Humane פיתחה מערכת הפעלה משלה בשם CosmOS שפועלת על סיכת ה-AI. היא מתחבר לרשת של מודלי AI כדי להביא תשובות לשאלות קוליות ולנתח את מה שהמצלמה המובנית מצלמת. עבור אינטראקציות מסוימות, המכשיר מקרין תצוגה בעזרת לייזר על כף היד של הלובש ומאפשר בעזרת תנועות מסוימות לתפעל אותו. בנוסף למחיר המוצר יש צורך במנוי חודשי שעולה 24 דולר כדי שהיא תקבל גישה לשרתים ותעבוד.

עם גל הביקורות הראשון, נראה היה שהמכשיר לא מצליח למלא אפילו לא קצת מההבטחות שלו. היוטיובר המשפיע מרקיז בראונלי אף קרא לו "המוצר הכי גרוע שאי פעם עשיתי לו ביקורת". לאור המכירות הנמוכות והביקורות הרעות, החברה החלה לחפש קונה, ואף היתה במשא ומתן עם HP. 

נתוני המכירות הנמוכים גם עומדים בניגוד לסכום של למעלה מ-200 מיליון דולר ש-Humane גייסה מדמויות בולטות בעמק הסיליקון, כמו מנכ"ל OpenAI, סם אלטמן, ומנכ"ל Salesforce, מארק בניוף. עד כה, נשלחו בסך הכל כ-10,000 מכשירים ואביזרים נלווים. Humane קיוותה לשלוח כ-100,000 מכשירים בשנה הראשונה. לאור המכירות החלשות, לא ברור מה יעלה בגורלה של החברה.