אלפי גולשים הורידו את דירוג רשת מסעדות אגאדיר בפייסבוק לֹֹֹֹֹ-1.3 מתוך 5 כוכבים, לאחר שגולשים רבים נכנסו לעמוד ונתנו ציון של כוכב אחד בלבד. הסיבה: פרסומת סקסיסטית. הגולשים כותבים כי הפרסומת מזעזעת ומאיימים בהחרמת את המסעדה.

אין תמונה
שרה באמבטיה

עדכון 9.8 11:23: רשת אגאדיר חסמה את האפשרות לדרג אותה בפייסבוק, לאחר שקיבלה ציון נמוך. הגולשים עברו ביממה האחרונה להוריד את הציון באתרים אחרים.הדירוג בגוגל עומד נכון לשעות הבוקר על 3.7, בטריפ אדייזור על 4 (עם 144 גולשים שנתנו נקודה אחת) וב-Rest על 2.5 כוכבים.

בכרזה שעלתה לעמוד, נראית אישה צעירה בתחתונים, כשלצדה גבר מבוגר שעונד שעון זהב ויושב בכסא גלגלים. הכיתוב "Rich Taste", טעם עשיר - מתייחס לטעם העשיר של האשה בגברים, בדיחה שהגולשים נגעלו ממנה וגינו אותה. בנוסף לכרזה, שני סרטוני וידאו קצרים הכעיסו אף הם את הגולשים. באחד מהם רואים את היד של הגבר מלטפת את האישה, ובשניה את האישה שוחה בבריכה לצידו של הגבר - כשבתאור הסרטון נכתב "לצפיה מגיל 18 ומעלה". בעבר צילמו ברשת אגאדיר את המלצריות שעובדות בה ללוח שנה, כאשר חלקו היו מצולמות במיטותיהן ובבגדים תחתוניים.

"גועל נפש של פרסום, זה הכי טוב שיכולתם לחשוב עליו? גבר מבוגר ברגלים פסוקות ואישה כמעט עירומה גוחנת לידו?????? איכס איכס איכס אם כבר מתחשק לי להקיא לא לאכול", כתבה גולשת בשם לירון. "לא מתכוונת לראות את הסרטון, אבל די ברור המסר. לא מפתיע שמי שמנצל בעלי חיים ינצל גם בני אדם", כתב רדיקה. "כל כך לא מקוריים...העתקתם מהפרסומת של גולדסטאר כי הבנתם ששוביניזם ותת רמה עושים את העבודה ?... כל כך עצוב ... מי אחראי שיווק אצלכם?..." כתבה להם דורית בתגובה "‎שוביניסטים. לפחות לפרסומת של גולדסטאר היה קשר לבירה, עם כמה גרועה שהיא הייתה. איפה ההמבורגר?‎", כתב הגולש ברק שדירג בציון של כוכב בודד.

אין תמונה
שרה באמבטיה

שאלנו את הרשת מה תגובתה לקמפיין שרץ נגדה בפייסבוק, והאם מדובר בפרובוקציה מכוונת. מאגאדיר לא נמסרה תגובה.