ישראל נמצאת בעיצומו של הסגר השני (אם אפשר לקרוא לזה סגר), ובאוויר נשמעים קולות שקוראים לסגר שלישי. המשמעות היא שבשבועות ואולי בחודשים הקרובים, כולנו נחזיר את החיים שלנו לזום. ומה יותר חשוב מלהיראות טוב בהרמת הכוסית השנתית, בפגישה עם הבוס או בשיעור חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי למהנדסים 1?
אחרי שהכניסה לאופנה את הכיסויים מפיצי האור לסמארטפונים, קים קרדשיאן-ווסט, אושיית האופנה ואייקון התרבות, חשפה בשבוע שעבר באינסטגרם את הסוד המנצח שלה לשיחות זום: מנורת לד מדגם L3 LEDzign Zoomlite. המנורה מותקנת על מסך הלפטופ שלה, וגורמת לכולנו להיראות כאילו אנחנו יושבים בצינוק וסובלים ממחסור חמור בויטמין D. "זו לא פרסומת! אני פשוט אוהבת אותה", כתבה בסטורי שהעלתה לרשת החברתית, כמה ימים לפני שהודיעה שתחרים אותה למשך 24 שעות.
למקרה שתהיתם, עלות המנורה היא 70 דולר (כ-240 שקלים), והיא מגיעה בשלושה גווני תאורה שונים: לבן חם (Warm White), לבן טבעי (Natural White) וכחול אור-יום (Daylight Blue). אגב, זה לא מפתיע שקרדשיאן משתמשת במנורה הזו ולא במגוון הפתרונות האחרים שקיימים בשוק: האיש שמאחורי המנורה הוא לנדון הוסטו (Landon Hosto), שמשמש כבר שנים בתור מעצב התאורה של תוכניות הריאליטי של משפחת קרדשיאן. למעשה, לאורך השנים עיצב הוסטו פתרונות תאורה נוספים עבור בני המשפחה, כמו מראות מייקאפ מוארות ומנורות רינג לד. "זו התאורה הכי טובה לסשנים שלי בזום", סיכמה הכוכבת.