למעלה מ-5,000 גולשים כבר הספיקו לשתף את הפוסט של יובל אברהמי בפייסבוק. המסר, בשורה התחתונה, הוא שיש להעניש את גולדסטאר על הבחירה באסטרטגיה פרסומית שפוגעת בנשים. "אני אתוודה" כותב אברהמי, "הפרסומת האחרונה לא כזאת נוראה בעיניי (...) אבל הבעיה היא לא בפרסומת הספציפית. היא בקמפיין עצמו. 'תגיד תודה שאתה גבר' - מעין 'ברוך שלא עשני אישה' גרסת 2015 - פוגע בחברות, באחיות ובאמהות שלנו".
"לגולדסטאר לא אכפת שהם פוגעים בנשים", הוא ממשיך. "עובדה: כבר היו דרישות מהם לשנות כיוון, וזה עוד לא קרה. כל עוד הדרישות יגיעו רק מנשים - זה פשוט לא יקרה. כי לא אכפת להם מחרם נשים. הגיע הזמן שנראה לגולדסטאר שלא רק על נשים הקמפיין שלהם לא מקובל". אברהמי מציע גם דרך פעולה, לא סתם חרם - אלא חרם עם סיסמה והאשטאג שמוגבל בזמן: #חודש שלם בלי גולדסטאר.
למי שמחרים במקרה גם את הטלוויזיה, הקמפיין שאברהמי מתייחס אליו כולל סרטון פרסומות הומוריסטי ובו נשים מתחרות ביניהן מי לא תשב בפינת השולחן בפאב, משום שלפי האמונה התפלה המוכרת, מי שתעשה זאת לא תתחתן בקרוב. קמפיינים הקודמים של המותג בעבר הציגו למשל זמרת א-לה קרן פלס ששרה שירים מתבכיינים, או אישה שכדי למצוא את הטלפון שלה צריכה לרוקן תיק עמוס חפצים.
זו אינה הפעם הראשונה שעולה יוזמה להחרים את המותג. בתחילת החודש, כשהפרסומת עלתה לאוויר, יו"ר ארגון הנשים נעמת, גליה וולוך, הגישה נגד הפרסומת תלונה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה בה כתבה, "מדובר בהומור נמוך המציג אותן באור שלילי כנשים היסטריות שכל שאיפתן היא להתחתן. מנגד מוצג הגבר כמי שבא ליהנות בפאב, וזהו השוביניזם בהתגלמותו".
במקביל, נעמת יצא בקמפיין פייסבוק משלו שקרא להחרים את הבירה תחת הסלוגן "טמפו לא רוצה אותי - אני לא רוצה את טמפו". עם זאת, הפוסט של נעמת קיבל רק 66 שיתופים וכמה מאות בודדות של לייקים. הפוסט של אברהמי לעומת זאת, צובר תאוצה עם כל דקה. מעניין לראות שרבים מהמשתפים מציינים שהם דווקא מאוד אוהבים את הבירה. אריאנה מלמד כתבה למשל, "גם בעיני גולדסטאר היא בירה מצויינת, היחידה שאני ממש מתגעגעת אליה במדינות ניכר. אבל זה לא רלוונטי בכלל".
תגובת החברה: "טמפו מכבדת את כל בני האדם, ללא הבדל, דת, גזע ומין. חברת טמפו מעסיקה מאות נשים ורואה חשיבות רבה למעמד הנשים בישראל. הפרסומת היא קומית ומבוססת על הקצנת סיטואציות מוכרות מהשיח הישראלי היומיומי והיא צוחקת עם נשים ולא על נשים.
התרבות הישראלית עוסקת רבות בשוני שבין גברים ונשים ועושה זאת פעמים רבות בצורה הומוריסטית, כך גם הפרסומת שלנו. במידה ומישהו נפגע מהפרסומת, אנו מתנצלים על כך, לא הייתה לנו כל כוונה כזו".