ליאור סושרד ממשיך לכבוש פסגות חדשות. קיבל סדרה משלו העונה לשם "Gone Mental" בפלטפורמת הסטרימינג החדשה קוויבי. למי שעדיין לא שמע על הפלטפורמה השאפתנית, קוויבי, שהושקה לפני יומיים, מציעה סרטים, סדרות ושאר תכני וידאו המותאמים למובייל ובאורך של עשר דקות בלבד. "אני בר מזל להפיק ולעשות סדרה שבה אני פוגש אנשים שכולנו מכירים. בן סטילר, קייט האדסון, זואי דשנל, ג'יימס קורדן", מספר סושרד.

"זה היה אתגר מטורף. הרבה מהמפורסמים שפגשתי אמרו 'אנחנו רוצים להשתתף אבל יש לנו רק שעה'. זה נשמע הרבה בשביל תוכן של שמונה דקות אבל בשביל ליצור שמונה דקות טובות אתה צריך ממש להיות ממוקד ומפוקס. הצילומים נפרשו על פני חודשיים שבהם טסתי, פגשתי אותם ויצרנו את התוכנית. אני משגע להם את הצורה".

מי שהקים את המיזם השאפתני. הוא ג'פרי קנצברג, ממקימי אולפני האנימציה דרימוורקס ויו"ר דיסני לשעבר. בתפקיד המנכ"לית מכהנת מג וויטמן, שהייתה בעברה המנכ"לית של ענקית הקניות eBAY. "קנצברג השקיע בזה מעל מיליארד דולר, גייס משקיעים ויצר את הפלטפורמה הזו שמציעה תכנים קצר אבל בלי לפגוע באיכות. אתה יכול לראות סדרה במיליוני דולרים ובמקום 20 פרקים ארוכים יהיו 100 פרקים קצרים".

כמו אמנים אחרים ברחבי עולם, גם הופעותיו של סושרד בוטלו בשל התפרצות מגפת הקורונה, אבל הוא מוצא פתרונות יצירתיים. "פתחתי מופע וירטואלי ראשון מסוגו שבו אני עומד באחת מפלטפורמות מול אנשים ויוצר להם מופע וירטואלי דרך המסך שידהים אותם בלי שאני אהיה שם".

איך עושים קסמים במצלמת רשת?
"לא עושים, אבל המצאתי את הגלגל מחדש ופיתחתי רעיונות מאוד מיוחדים. עשיתי טסטים, פיילוטים בפייסבוק וכו'. פיתחתי קטעים בהם אני יכול להשפיע עליך דרך המסך". סושרד ניסה את אחד מהרעיונות האלה על גלוברמן, שנשאר ללא מילים. "אני מכיר אותך כבר, כבר עבדת עלי ורימית אותי בארבע עיניים ואני עדיין מופתע שאתה עושה את זה בסקייפ".

ואיך הוא חוגג את ליל הסדר? "אני ואשתי בזום עם המשפחות הקרובות שלנו. הטיפ שלי לכולם בבית שהם מבואסים הוא להתלבש לחג, להכין את הכל, להתאפר ולנסות לעשות כאילו אנחנו במצב רגיל".