סמסונג הודיעה אתמול (ד') כי במהלך תערוכת CES, שתתקיים בשבוע הבא בלאס וגאס, תציג לראשונה שלושה מוצרים ממעבדת הקריאייטיב שלה, C-Lab, אשר מסייעת לעובדי החברה לטפח ולהוציא לפועל רעיונות למוצרים חדשים.
המוצר הראשון הוא WELT, חגורת בריאות חכמה. היא נראית כמו חגורה רגילה לכל דבר, אך נותנת ללובשים דרך לנטר את בריאותם בצורה דיסקרטית וסולידית. החגורה מסוגלת לנטר ולתעד את היקף המותניים של המשתמש, את מספר הצעדים שהלך, כמות הזמן שישב ואת הרגלי האכילה שלו. לאחר מכן, המידע נשלח לאפליקציה המנתחת את הנתונים ומציעה תוכניות מותאמות למצב הבריאותי של המשתמש.
עוד ב-Geektime:
- דיווח: LG G5 יגיע עם שני מסכים, מצלמה שלישית ו"חריץ פלא"
- סמסונג תציג סדרת מחשבים ניידים בעובי פחות מסנטימטר וחצי
הפיתוח השני, rink, הוא בקר תנועה המיועד לשימוש עם מכשירי מציאות מדומה, במטרה להציע דרך אינטואיטיבית יותר לניהול אינטראקציה עם העולם הווירטואלי. הוא נראה כמו צמיד הנלבש על פרקי האצבעות של כל אחת מידי המשתמש. שורת חיישנים מאפשרים ליצור העתקים מדויקים של כפות הידיים והאצבעות בתוך העולם הווירטואלי, מה שהופך את החוויה לעמוקה ומוחשית הרבה יותר.
המוצר השלישי הוא TipTalk, המציג דרך חדשנית לשמוע את הצלילים המועברים דרך מכשירים חכמים ללא אוזניות - על ידי נגיעה באוזן באמצעות האצבע. כן, ממש כמו בסרטים. המוצר נלבש על פרק היד כרצועה לשעון ומעביר את הקול דרך הגוף. המטרה היא לשפר את בהירות ואיכות השיחות גם בסביבות רועשות. את TipTalk ניתן לחבר לשעונים אנלוגיים או חכמים ולסנכרן אותו עם טלפונים חכמים.
שלושת הפרויקטים עדיין מצויים בתהליכי פיתוח, והסיבה שיוצגו לראווה במהלך התערוכה היא כדי להעריך את פוטנציאל השוק שלהם, ולקבל משוב מהנוכחים באירוע במטרה לשפר אותם.