לקוחות בזק בינלאומי שימו לב - לקוחות רבים המשתמשים בשירותי הדואר של ספקית האינטרנט, מתלוננים שהמיילים שלהם לא מגיעים ליעדם, וזאת בשל העובדה שהם מסומנים כספאם.
הסיבה לבעיה נובעת מכך ששירותי סינון ספאם בינלאומיים סימנו את רוב השרתים של בזק בינלאומי כשרתים של ספאם, והם מעבירים מיילים שמגיעים מאותם שרתים ישירות לספריית הספאם של המשתמש.
במוקד התמיכה של בזק בינלאומי מודעים לבעיה ויודעים לספר ללקוחות שאכן ישנה בעיה בימים האחרונים, ושבחברה עושים ככל שביכולתם לטפל בה. אך החברה עצמה לא פנתה לכלל הלקוחות שלה כדי להסביר להם על הבעיה. עניין בעייתי באופן כללי בטח עבור ארגונים גדולים שעובדים עם שרתי המייל של ספקיות האינטרנט, ומשתמשים בהם לצורכי עבודה יומיומיים. תקלה בסדר גודל כזה יכולה לפגוע קשות בצורת התפקוד של מקום עבודה, כפי שגילו לקוחות רבים.
*תגובת בזק בינלאומי
"אנו מתמודדים חדשות לבקרים עם חסימת הודעות דואר אלקטרוני שמקורה בדואר זבל (ספאם) הנשלח מתיבות הדואר של לקוחות החברה (על פי רוב שלא ביודעין ובעקבות וירוסים ותוכנות זדוניות). במקרים אלו, צוות ה- Abuse שלנו פועל מול כל הגורמים בארץ ובחו"ל על מנת לאפשר שירות תקין במהירות האפשרית. בכל מקרה, הלקוח מקבל הודעת חיווי בדבר הדואר שלא הגיע ליעדו.
לגבי המקרה הזה, הנתונים אינם מדויקים אך קרוב לוודאי מתייחסים למקרה נקודתי שבעקבותיו חלק קטן מהמשתמשים בתיבות הדואר של החברה, חווה לסירוגין קשיים במשלוח הדואר ליעדים מסוימים. מקרה זה היה לפני מספר ימים וטופל כך שכעת, לקוחותינו, העושים שימוש בתיבות הדואר של החברה יכולים לשלוח דואר בצורה תקינה. חשוב להדגיש כי גם בזמן המקרה הנ"ל, גם הלקוחות שחוו קשיים במשלוח הדואר, יכלו להמשיך ולהשתמש בתיבות הדואר של החברה ללא הפרעה, באמצעות שירות ה-webmail של החברה".
>> אנונימוס במסר חדש: "המתקפה על ישראל - מאבק האינטרנט הגדול בהיסטוריה"
>> 5 דרכים שיעזרו לכם להפחית עייפות בעיניים בגלל מסך המחשב