פרסומת הסופרבול המדוברת שבה בר רפאלי מתנשקת עם חנון לא רק הצליחה לעורר באז עולמי ויחסי ציבור שלגמרי החזירו את מיליוני הדולרים שהושקעו בה, מסתבר שהיא גם הביאה לחברה 10,000 לקוחות חדשים בתוך ימים ספורים.
בואו להיות החברים של נקסטר בפייסבוק
החברה ששכרה את רפאלי וג’סי היימן (החנון שלצידה), היא חברת הדומיינים ואחסון האתרים הגדולה Go Daddy, שמגלגלת בשנה רווחים של מיליארדי דולרים ומעסיקה 3,500 עובדים.
אמש (ג’), פירסמה החברה כי ערב שידור פרסומת הנשיקה בין רפאלי והיימן במהלך הסופרבול האמריקאי, היא רשמה שיא מכירות היסטורי מאז הקמתה לפני 16 שנים.
לפי האתר מאשבל, בעקבות הפרסומת, מכירות שירותי אחסון האתרים של גו-דדי זינקו ב-45 אחוזים. מכירת כתובות דומיין שמסתיימות .com עלו גם הן, ב-40%. החברה רשמה עלייה של 35% בלקוחות חדשים בסלולר ובסך הכל הוסיפה לשורותיה 10,000 לקוחות חדשים. כל זה בתוך פחות ימים ספורים אחרי שידור הפרסומת.
>> שבוע הכפילים בשיאו: הכירו את האנג'לינה ג'ולי הישראלית
>> וגם: כתבי חדשות 2 מצטרפים לחגיגה: למי דומה יונית לוי, דני קושמרו, רוני דניאל ועוד