אפליקציית ההזמנות של גט-טקסי הפכה כבר מזמן לסטנדרט בהזמנת מוניות, אך החברה לא מסתפקת בכך ומתכננת לאפשר לנו בקרוב להזמין דרך האפליקציה שירותים נוספים, כפי שנחשף לראשונה בראיון שערכנו עם סמנכ"ל השיווק בחברה, ריצ' פלית', בסוף השנה שעברה.

מנכ
שחר וייסר והלוגו החדש|צילום: אייל יצהר

"במשך 4 שנים חסכנו לאנשים המון זמן בהזמנת מוניות", אמר שחר וייסר, מייסד החברה ומנכ"לה, בשיחת וידאו מניו-יורק עם עיתונאים ישראלים הבוקר. "מהיום נוכל לחסוך להם זמן בקטגוריות נוספות. אנחנו מאמינים שיש 5 תחומים בהם אפשר לעשות שינוי: תחבורה, שבו התחלנו ובו נמצאים המומחיות ומרכז הפעילות שלנו; מזון – קטגוריות כמו פיצה, סושי, מוצרי צריכה כמו מוצרים ארוזים בסיסיים והכרחיים; שירותי יופי וטיפוח – מניקור, מסאז', סידור שיער שיער; תחזוקת הבית – ניקוי וכביסה, אינסטלטורים וכולי; וביקורי רופא".

כך, לדוגמה, תאפשר האפליקציה למשתמשים להזמין ארוחה כמו פיצה או סושי בלחיצת כפתור, להזמין חלב מספק מקומי אם הקודם נגמר באמצע הכנת הקפה של הבוקר, להזעיק אינסטלטור או חשמלאי הביתה במקרה הצורך, לקבל שירותי מניקור או מסאז' בבית או לסדר לילד ביקור רופא.

החברה מדגישה כי כל השירותים יסופקו, בדומה לשירות המוניות, לפי הזמנה ועל בסיס ההבטחה שרובם יגיעו תוך 10 דקות מההזמנה. דמיון נוסף לשירות המוניות הוא שספקי השירותים לא יועסקו ישירות על ידי החברה, אלא יהיו עצמאים שיעברו תקופות ניסיון כדי לבדוק את יכולתם להתחייב לספק שירות ברמה טובה ובאופן מיידי. דמיון נוסף לשירות הקיים של החברה הוא התמחור, שייקבע לפי קווים ברורים ויאפשר הערכה של התשלום מראש. התשלום בפועל יתבצע בלחיצת כפתור מתוך האפליקציה, אם חובר אליה כרטיס אשראי, או במזומן במידה ולא שויך כרטיס אשראי לחשבון.

מוניות של GetTaxi (צילום: ערן לם, GetTaxi)
לא רק מוניות. המוניות של GetTaxi בישראל|צילום: ערן לם, GetTaxi

וייסר הדגיש כי נהגי המוניות של החברה לא יחלטרו כספקי שירותים נוספים, אלא שלכל שירות יצטרפו בעלי מקצוע מהתחום הרלוונטי. תחומים כמו מזון מהיר, בהם אי אפשר לספק שירות ברמה אחידה באמצעות בעלי עסק עצמאיים, תחתום החברה על חוזים עם חברות גדולות כמו רשתות של פיצריות.

את כל השירותים הנזכרים ניתן יהיה להזמין מהסמארטפון החל מחודש יולי הקרוב. כדי לשקף את המעבר ממוניות בלבד לתחומים נוספים, ישתנה שמה של האפליקציה סופית מ-GetTaxi – השם בה אנו מכירים את החברה בישראל, ל-Gett – השם תחתיו היא פועלת בארה"ב ומשמיט את המילה טקסי. עם זאת, הדגיש וייסר, "אנחנו לא מנסים להיות Get everything, כי ברגע שמנסים להיות הכל זה מפסיק להיות יעיל. אנחנו נספק שירותים מאוד מוגדרים, בסיסיים, שבהם נוכל לעשות שינוי גדול".

וייסר צופה כי השירות יהיה זמין עם השקתו בכל האיזורים בהם פועלת גט, מה שאומר שניתן יהיה להזמין שירותים כמעט בכל מקום בישראל, אם כי שירותים כמו פיצה וסושי התלויים בספקים גדולים ולא במקצוענים ניידים יהיו זמינים תחתילה רק באזור גוש דן.

לאחר שעבדה שנה על השירותים החדשים, גייסה 207 מיליון דולר והגדילה את מצבת העובדים לכ-350, מהם 150 בישראל, תעבור החברה לעבוד על שירותים נוספים בתחום התחבורה הציבורית. השירותים הללו, שמנהל פעילות החברה בישראל מארק און הגדיר באירוע כ"תחבורה ציבורית 2.0", צפויים לכלול אפשרות למנוי חודשי על מוניות לפי כמות נסיעות ממוצעת – תוכנית נוספת שנחשפה במסגרת הראיון של ריצ' פלית' ב-NEXTER.