עולם הגיימינג צובר תאוצה בכל העולם ואין זמן טוב יותר לצאת ולבדוק איך ישראל הפכה למעצמת הימורים ומשחקי הימורים כל כך גדולה ברשת. "מאוד מעניין לראות שעולם ה'סושיאל קזינו' תופס תאוצה גדולה בארץ, אפילו שאין פה את המנטליות הזו", מספרת לנו נגה הלפרין, סמנכ"לית שיווק גלובלית ב-SciPlay. "היום ישראל נחשבת למעצמת גיימינג בין-לאומית והרבה מאוד מחברות הגיימינג הגדולות, שכבר יש להם הצלחה גדולה בעולם, פותחות גם משרד בישראל כי הן רוצות שתהיה להן פה נוכחות. היום אנחנו במצב שאם אתה חברת 'סושיאל קזינו' שאין לה משרדים בתל אביב זה נחשב לדבר מאוד מוזר".
אז מה החשיבות של ישראל בגיימינג ובמשחקי קזינו באופן ספציפי?
"מדובר ב'סושיאל קזינו' כי אין קזינו אמיתי בישראל", אומר לנו אהרון שורמן, מייסד החברה. "אולי אין כל כך הרבה ידע על אופן הפעולה של משחק קזינו, אבל אנחנו יכולים לספק את זה כי יש לנו ידע בנושא. הצלחנו להבין איך שחקן פועל במשחק ואנחנו אוהבים לגייס לחברה אנשים מצה"ל, בעיקר בעלי ידע במודיעין, כי הם טובים מאוד בניתוח התנהגות אנושית ואף יודעים לחזות מה אנשים עשויים לעשות בתוך המשחק וזה מצוין".
בעיניים של האדם הפשוט, כל האפליקציות וכל מכונות המזל נראות אותו דבר, אבל מה גורם לאפליקציה אחת להצליח יותר?
"כחברה, אנחנו מדורגים בשלישייה הראשונה בעולם של 'סושאיל קזינו'", מסבירה הלפרין ומוסיפה שמה שהופך את SciPlay להיות ייחודיים ומה שגרם להם להגיע לסדר הגודל הזה זאת העובדה שהמשחקים שלהם לוקחים את התוכן של המשחק מתוך הקזינו האמיתי. "ישראלי אולי קצת פחות יבין את החוויה, אבל בשביל אמריקאי ממוצע, שהולך לקזינו כמה פעמים בשנה, לשחק ממש את אותו משחק בבית זו חוויה מדהימה".