עולם הטלוויזיות מתקדם לאחרונה בצעדים גדולים, ונראה שכל שנה נכנס אליו חידוש נוסף, בניגוד לעבר, בו חידושים משמעותיים בתחום הוצגו רק פעם ב-4 שנים - לקראת המונדיאל, כמובן. הבוקר הציגה LG בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות שלה, המשלבות בין מספר חידושים מהשנתיים הקודמות עם חידוש מקומי - סלקום TV.
בצד של LG, זכו הטלוויזיות לשדרוגים מתבקשים, שכוללים עלייה במספר הדגמים בגדלי 55 אינצ' ומעלה, שהביקוש אליהם הולך וגדל מאז 2013, לצד עלייה במספר הדגמים הכוללים טכנולוגיות מתקדמות כמו איכות אולטרה-HD (הידועה גם כ-4K), מסכים מסוג OLED וטלוויזיות חכמות המבוססות על מערכת ההפעלה WebOS, אותה רכשה LG מ-HP ב-2013.
סדרת הדגל של LG היא סדרת מסכי ה-OLED, המציעים צבעים מדויקים מאוד, זווית צפייה רחבה, תנועה חלקה ועיצוב דק במיוחד. החברה הכריזה כי הסדרה החדשה זולה ב-30% מזו של השנה שעברה - אך היא עדיין לא מיועדת לכל כיס: מחיר המסך הבסיסי בה, בגודל 55 אינצ', הוא 15,990 שקל.
במקביל, כאמור, הגדילה החברה את היצע הטלוויזיות באיכות הגבוהה ביותר הזמינה כיום באופן מסחרי, אולטרה-HD. מסכים כאלו יוצעו בתצורות שטוחות או קעורות, בגדלים שבין 43 ו-98 אינצ' ובמחיר התחלתי של 4,690 שקל.
אך הבשורה המשמעותית ביותר לשוק הישראלי, כאמור, היא השילוב של שירות הטלוויזיה של סלקום כאפליקציה בטלוויזיות החכמות מבוססות WebOS של LG. האפליקציה תציע למשתמשי הטלוויזיות את כל מאגר התכנים המוצע לרוכשי הממיר של סלקום, הכולל סרטים, סדרות ומוזיקה, ישראלים ובינלאומיים במגוון קטגוריות. מחיר השירות יהיה 39 שקלים לחודש (לעומת 99 לרוכשי הממיר הייעודי) וניתן יהיה לחבר במחיר זה עד 5 מסכים לאותו חשבון באמצעות שם המשתמש והסיסמה.
את הטלוויזיות של LG ניתן להשיג בארץ דרך יבואנית המכשירים הביתיים של החברה, ח.י אלקטרוניקה, בחנויות חשמל שונות ברחבי הארץ.