צרכנים רבים ממשיכים להתלונן על חברות הסלולר שמבטיחות להם טאבלט בחינם - אך בפועל גובות מהם אלפי שקלים. "שאלתי אם יש איזשהו תנאי או התחייבות בנושא, והוא (הנציג) אמר לי שלא. התנאי היחיד ההוא שאשאר 36 חודשים לקוחה של פלאפון", מספרת מירן - שפנתה לעמוד הפייסבוק של "תכנית חיסכון". "לאחר כחודש, קיבלתי חשבונית בסך 170 שקלים", מוסיפה צליל, "לאחר בירור נאמר לי שאני משלמת על הטאבלט".
התופעה הזו נמשכת כבר זמן רב, ורבים מתלוננים עליה, נראה שחברות הסלולר ממשיכות בשלהן. אז איך זה קורה ומה לחברות עצמן יש לומר על זה?