למרות שאמזון השיקה עוד ב-2016 את שירות הסטרימינג שלה, אמזון פריים וידאו, בישראל בניסיון להתחרות עם נטפליקס נראה שהיא לא מצליחה להישאר רלוונטית מול ענקית התוכן. אמזון השיקה כבר ב-2018 שת”פ שבמסגרתו יוכלו לקוחות פרטנר TV לצפות בתכניה בתמורה לתשלום דמי מנוי. היום מעלה אמזון הילוך בניסיון להיכנס לשוק הישראלי ומשיקה שת”פ כפול – עם פרטנר וסלקום.
הבשורה: תרגום לתכנים של אמזון פריים וידאו
שתי ספקיות התוכן הישראלית פרסמו היום (א’) על שיתוף פעולה עם אמזון בתחום הווידאו. בפרטנר הודיעו היום כי התכנים של אמזון, הזמינים בכל ממירי החברה, יזכו לתרגום ודיבוב לעברית – מהלך שטרם נראה עד כה ויכול מאוד להיות שהניא חלק מהמשתמשים הישראלים להתחבר לשירות.
בהוט הודיעו היום על מהלך דומה לזה של פרטנר, שיביא את האפליקציה של פריים וידאו לממירי סלקום TV – אך רק לממירי מאסטר בוקס 4K. בסלקום הודיעו כי יוסיפו גם כפתור ייעודי בשלטים של הממירים התומכים באפליקציית פריים וידאו.
חשוב להדגיש כי מנויי שתי החברות יצטרכו לרכוש מנוי נפרד לאמזון פריים וידאו באחת משתי דרכים – מנוי לאמזון פריים הכולל גם מנוי לשירות הווידאו או תשלום דמי מנוי לשירות בלבד של 2.99 דולר לחצי שנה, עם עלייה ל-5.99 דולר לאחר מכן.
עוד ב-Geektime
פיצ׳ר התרגום הגאוני של ה-Assistant הגיע לסמארטפונים
פרטי משתמשים בפורום ניאו-נאצי דלפו, אז ב-Airbnb חסמו אותם
על פי דו”חות שפרסמה פרטנר בחודש שעבר, לשירות הטלוויזיה של החברה יש כ-183 אלף מנויים – כשנתיים וחצי מאז שעלה השירות לאוויר. על פי נתונים של סלקום, לשירות הטלוויזיה שלה שעלה לאוויר לפני חמש שנים יש כעת כ-247 אלף משתמשים.