יצר ההרפתקנות אולי קיים בכולנו, אבל רבים מאיתנו מעדיפים להתעלם ממנו מסיבות מובנות. בדיוק לתוך הנישה הזאת נכנסת אפליקציית Trial Xtreme, המאפשרת להיות אקסטרים בלי באמת ללכת עם זה עד הסוף. מאה מיליון אנשים ברחבי העולם כבר הורידו את המשחק לסמארטפון, והיד עוד נטויה. 

היזם דורון קגן טומן את סוד ההצלחה בז'אנר שלא היה קיים קודם. "להיות יוניק, מיוחד במשהו". המודל העסקי של המשחק תלוי בפרסומות ובציוד רכיבה אותו ניתן לרכוש בכדי לשפר את הביצועים. בחברה, שאינה מביעה עניין ממשי בקהל הישראלי, מנהלים מעקב אחר הרגלי המשחק של המשתמש, עוקבים אחרי השחקן, באיזה שעות הוא משחק, מתי הוא מתוסכל ולא יחזור למשחק וכמו כן מאפשרים לשחק נגד חברים, פיצ'ר הפותח עולם שלם נוסף של משתמשים.