אמנם כבר יותר ממיליון שעוני אפל הוזמנו על ידי לקוחות בארצות הברית לבדה, אבל נראה שכוכב המכירות לחודש זה הוא סמארטפון הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי S6 והגלקסי Edge (אדג'). לפי דיווח באתר בלומברג, המכשירים החדשים שהחלו להימכר בכמה מדינות בסוף השבוע האחרון, צפויים להגיע ל-10 מילון מכירות תוך פחות מחודש, כאשר ספקיות בעולם כבר הזמינו מלאי של 20 מיליון יחידות.
בנוסף, באתר מציינים כי חברת T-Mobile, אחת הספקיות הגדולות ביותר בארה"ב, אמרה כבר שהמכירה המוקדמת של הגלקסי S6 גדלה בהיקפה פי שתיים מהמכירות של המכשיר הקודם, הגלקסי S5, וכמובן שהביקורות המפרגנות למכשיר רק תורמות להתלהבות.
קראו גם: הצצה ראשונה לגלקסי S6 וגלקסי S6 Edge
בבלומברג מוסיפים שסמסונג מקווה שהגלקסי S6 יהיה המכשיר הנמכר ביותר בתולדותיה, ומרבית האנליסטית מסכימים שזו אכן המגמה. חברת מחקר קוריאנית (IBK Securities) חוזה למשל שהמכירות אף צפויות לעבור את 55 מיליון היחידות.
מדובר כמובן חדשות טובות עבור סמסונג, אך יש לקחתן בערבון מוגבל. נזכיר כי בסוף 2014 דיווח הוול סטריט ג'ורנל כי תחזיות ורודות מדי הובילו את החברה לייצר 20% יותר מכשירי S5 מאשר S4, אך בעקבות נתונים מכירות מאכזבים, המכשירים פשוט נערמו במחסנים - מה שאילץ את סמסונג להגדיל את הוצאות השיווק.
הגלקסי S6 וגלקסי אדג' הושקו בארץ השבוע (יום ב'), לאחר שהוצגו במהלך חופשת הפסח אך לא נמכרו. כעת ניתן לרכוש את המכשיר, כאשר המחירים מתחילים מ-3,750 שקל לגרסת 32 גיגה-בייט ועד כ-4,800 שקל לגרסת המסך המעוגל עם 64 גיגה-בייט אחסון.