"הפנדה הקוסמית" – ממשק ניסיוני של יוטיוב עליו היא הכריזה השבוע בבלוג הרשמי שלה. השינויים העיקריים הם בעיצוב, ממשק המשתמש שהפך למסודר יותר ועוד מספר פיצ'רים חדשים.
ניכר גם הדגש ומרכזיות התוכן והווידאו, במשך שנים יוטיוב עבדה על הבלטת התוכן באתר, ונראה שהעיצוב החדש הצליח להשיג את המטרה.
הרקע הלבן הוחלף באפור כהה נעים יותר לעין, בתחתית המסגרת מופיעים ארבעה כפתורים שמאפשרים למשתמשים לשנות בקלות את גודל תצוגת הסרטון.
העמודים והכלי העריכה שונו, מעכשיו לדוגמה ניתן יהיה לצפות בסרטון אחד בזמן שאתם מחפשים אחרים, ובזמן הזה גם להחליף בין פלייליסטים וערוצים.
שדרוג נוסף הוא בהופעה של שני כפתורים בולטים בתחתית הנגן המאפשרים למשתמש לבחור האם הוא רוצה לצפות בתגובות לסרטון או בסרטונים שיוטיוב מציעה לו. גם כאן יש עיצוב ידידותי ונוח יותר עבור המשתמש, ואפילו הסרגל של הנגן עבר שינוי קל.
גם הערוץ האישי של המשתמשים עבר שיפוץ והפך למסודר ונוח יותר. בנוסף, הפנדה הקוסמית מאפשרת לערוך בקלות יותר את תבנית הערוץ, זאת על ידי בחירה מתוך תבניות לדוגמה
הניסיון להבליט את התוכן מתבטא גם בערוץ האישי של המשתמש: במרכז הערוץ נמצא הווידאו ולא בעל הערוץ ופרטיו כמו בעבר, גם הסדר של הסרטונים שונה והפך למובן יותר, הפרטים האישיים נדחקו לצד אבל מי שירצה יוכל למצוא אותם בקלות.
בניגוד לגוגל+ השירות הניסיוני פתוח לכל ואפשר להיכנס אליו מכאן. אחרי שתתנסו אל תשכחו לשלוח פידבק
>> האם ייתכן שגוגל+ הושקה לפני שבועיים וכבר שווה 20 מיליארד דולר? רמז: כן
>> וגם: מכורים לאנגרי בירדס? קבלו חמישה משחקים לגמילה