צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן|צילום: ספורט 5
עדכונים עיצוביים קלים, אבל כאלה שמשדרגים את המראה (צילום: ספורט 5)
עדכונים עיצוביים קלים, אבל כאלה שמשדרגים את המראה|צילום: ספורט 5
ה-SUV הגדול והחשמלי של ב.מ.וו הוצג בשלהי 2020, אך ה-iX לא היה הג`יפון הראשון של היצרנית הבווארית, אלא ה-iX3 שהוצג כמה חודשים לפניו. ה-iX מבוסס פלטפורמת CLAR II שהיא אינה ייעודית לחשמל בלבד ומשמשת גם דגמים עם מנועי בעירה פנימית כמו סדרה 7 וסדרה 5. כעת, חשפה היצרנית את מתיחת הפנים ובנוסף לעדכוני עיצוב, הושם דגש גם על יחידת ההנעה החשמלית ושיפור טווח הנסיעה. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי ה-iX המחודש צפוי להגיע ארצה בתחילת 2026.

מבחינה חיצונית ב.מ.וו עדכנה את חתימת התאורה של הפנסים וכעת הם אדפטיביים בכל רמות הגימור. חתימת התאורה בעלת תאורת יום אנכית, ישנו גימור חדש לסבכת הכליות והיא מוארת אופציה, הפגושים אגרסיביים יותר וחלקי הפלסטיק שבדלתות הצד נצבעו בצבע הרכב. חבילת M-Sport באווירה ספורטיבית כמובן תדגיש את כונסי האוויר ועם חבילת ה-Pro ישנו גם רקע מושחר לפנסים והחישוקים מגיעים עד לגודל של "23. עיצוב תא הנוסעים נותר זהה, בעוד ישנם הגה ומושבים M חדשים, שילובי צבעים נוספים ועדכונים לממשק המולטימדיה ("14.9) עם מערכת ההפעלה בדור 8.5.
אבל בפנים השינויים מינוריים (צילום: ספורט 5)
אבל בפנים השינויים מינוריים|צילום: ספורט 5
יחידות הנעה
ב.מ.וו עדכנו את יחידות ההנעה ובהתאם גם את הסימונים. לעומת גרסת ה-xDrive40 היוצאת, יחידת ההנעה בגרסת xDrive45 החדשה מציגה הספק משולב של 408 כ"ס (תוספת של 82 כ"ס) ובהתאם ההאצה ל-100 קמ"ש עוצרת את השעון על 5.1 שניות (קיזוז של שנייה שלמה).

לסוללה טכנולוגיית תאים חדשה והיא גדלה ל-94.8 קוט"ש נטו (תוספת של 23.8 קוט"ש) וכעת היא מאפשרת טווח נסיעה של 602 ק"מ (תוספת משמעותית של 177 ק"מ). הטעינה המהירה שופרה להספק של 175 קילוואט (+25 קילוואט) וטעינה מ-10% ל-80% אורכת 34 דקות (תוספת של 3 דקות בלבד למרות הסוללה הגדולה יותר). כמו כן נוספה אופציה למטען פנימי 22 קילוואט, המקצר את זמן הטעינה ל-5 שעות בלבד (0%-100%) לעומת 9 שעות ו-45 דקות עם מטען 11 קילוואט.
העדכון המשמעותי הוא ביחידות ההנעה החזקות והסוללות הגדולות (צילום: ספורט 5)
העדכון המשמעותי הוא ביחידות ההנעה החזקות והסוללות הגדולות|צילום: ספורט 5
גרסת ה-xDrive60 (במקום ה-xDrive50) קיבלה תוספת צנועה יותר עם הספק שעומד כעת על 544 כ"ס (+21 כ"ס) כשההאצה ל-100 קמ"ש נותרה זהה ועומדת על 4.6 שניות. שני הדגמים מוגבלים אלקטרונית ל-200 קמ"ש.

בגרסה זו הסוללה בקיבולת 109.1 קוט"ש (גדילה של 3.9 קוט"ש) וטווח הנסיעה עומד כעת על 701 ק"מ (+70 ק"מ).
לגרסת הקצה M70 xDrive (במקום ה-M60) יש כעת הספק כולל של 659 כ"ס (+40 כ"ס) עם נתון מומנט של 103.5 קג"מ (ללא שינוי) ומעל ל-112 קג"מ הזמינים בעת הפעלת בקרת השיגור שמטיסה את הענק החשמלי ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות (ללא שינוי). כאן המהירות המרבית מאפשרת עוד 50 קמ"ש (250 קמ"ש).

הסוללה בגרסה זו בקיבולת של 108.9 קוט"ש (+3.7 קוט"ש) וטווח הנסיעה עומד על 600 ק"מ (+39 ק"מ). 
טעינה מהירה בשתי הגרסאות האחרונות אפשרית בקצב של 195 קילוואט (-5 קילוואט) ותמתינו 35 דקות מ-10% ל-80% (ללא שינוי ב-60 וקיצור של 4 דקות ב-M70). גם כאן מטען פנימי 22 קילוואט יקצר את זמן הטעינה הביתית (0%-100%) ל-5 שעות ו-45 דקות, לעומת 11 שעות עם מטען 11 קילוואט (מטען 22 קילוואט סטנדרטי ב-M70).

שיפורי הטווח הגיעו לא רק לאור הגדלת קיבולת הסוללות, אלא לנוכח שיפור מכלולים אלקטרוניים שונים, כגון ממירי המתח (SiC סיליקון-קרביד) ואופי העברת האנרגיה מסוללת המתח הגבוה אל המנוע החשמלי כמו גם מייסבים חדשים לגלגלים וצמיגים המסייעים לצמצם את ההתנגדות לגלגול. עוד נציין כי שדרוגים אלו יגיעו גם לב.מ.וו i5 החשמלית.