רכבי הוט האצ׳ קטנים הפכו נדירים בימינו, ואלו החשמליים נדירים אף יותר. יש כמובן את האבארט 500e ואת ה-MG4 XPower, אלא שרנו שואפת להתעלות מעל כולן, כולל מעל האלפין A290 מתוצרתה, עם גרסת ה"טורבו" לרנו 5 החשמלית. כן, רנו 5 טורבו חוזרת ובדיוק כמו הפורשה טייקן, מדובר ברכב חשמלי עם "טורבו" בשם - מציאות משוגעת.
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו למאות החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!
הגוף החסון של גרסת הטורבו מבטל את הדלתות האחוריות של רנו 5 E-Tech הרגילה, בתמורה לכונסי אוויר בצידי המרכב בתוכם מוסלק גם שקע הטעינה. לזה מתווספות כתפיים תפוחות, כהומאז׳ ל-R5 טורבו המקורית. בנוסף, צללית הצד חושפת חישוקי גלגלים ענקיים בקוטר ״20, העטופים בצמיגים במידה 245/35 מלפנים ו-275/35 מאחור.
מהנדסי רנו דאגו לציין כי השלדה עשויה ברובה מסיבי פחמן, כדי לשמור על משקל עצמי נמוך מבלי להתפשר על הקשיחות. מנגד, נתון המשקל לא צוין כך שקשה לאמת את אימרה זו ונאלץ לחכות לפרטים המלאים אודותיה. כן נודע כי ה-5 טורבו 3E צפויה לעלות על פס הייצור במהלך שנת 2026 ולנו נותר רק לחכות ולראות כיצד היא מרגישה על המסלול.