בהמשך ישיר לרצון למקם את מערכת ההנעה החשמלית החזקה ביותר מתוצרת המותג גם במארז קל משקל, הדגם המדובר חולק מכלולים רבים עם האיוניק 5 N בתוספת שלדה השואבת השראה מאליפות העולם בראלי ה-WRC.
צמד המנועים, הממוקמים על הסרן הקדמי והאחורי, מפיקים יחדיו 650 כ״ס וביונדאי מוסיפים כי ה-RN24 חולקת בנוסף גם את מערכת האלקטרוניקה עם האיוניק ושומרת על קיבולת סוללות של 84 קוט״ש.
על-אף משקל כולל נמוך יותר של 1.8 טון (2.4 טון לאיוניק 5 N), נתון התאוצה ל-100 קמ״ש נשמר גם הוא ועומד על 3.4 שניות, כאשר בקצה הסקאלה תוכלו להאיץ עד למהירות מרבית של 240 קמ״ש.
בסיס הגלגלים התקצר ב-340 מ״מ (2.6 מטר), מה שמשייך את ה-RN24 אל קטגוריה B, שם נמצאת ה-i20N שמתחרה גם היא באליפויות הראלי. המתלים זכו לכיול מחדש, גם כן בהשראת ה-WRC, ומתהדרים כעת בבולמי זעזועים בעלי קשיחות גבוהה המותאמים יותר למתארי ראלי.
על גלגל ההגה תמצאו פקדים בעזרתם יוכל הנהג לשלוט ברגישות התאוצות והבלימה הרגרנטיבית, כמו גם בכמות המומנט שיירד אל הגלגלים. ביונדאי מוסיפים כי ביצועי קירור הסוללה שופרו גם כן וכך גם מערכת ההיגוי שזוכה לתגובתיות מהירה יותר.
נוסף על מערכת השמע האקטיבית, המאפשרת לדמות את הצליל שמפיק מנוע בערה פנימית ולהחדיר אותו אל תוך הנוסעים, תמצאו ב-RN24 גם מערכת שמע חיצונית בהספק גבוה בעלת שני רמקולים המותקנים משני צידי המרכב. פס הקול מועצם על-ידי כנף אחורית אשר עוצבה כדי לשמש כתיבת תהודה.
חיצונית, ה-RN24 מוגנת בעזרת כלוב התהפכות חשוף המבטיח את בטיחות הנוסעים ותורם ליציבות בפיטולים מהירים. עוד תמצאו חישוקי גלגלים בגימור מאט בגודל ״19 בהשראת האלנטרה N וספוילר אחורי מובחן שנלקח מעולמות מירוצי ה-TCR בהם מתחרה יונדאי בעשור האחרון.