יחידת הנעה
בתחום יחידת ההנעה לא חל שום שינוי, כאשר ה-208 המחודשת תמשיך להציע את מנוע ה-1.2 ליטר משולש הצילינדרים הוותיק העושה שימוש ברצועת הטיימינג הטבולה (בגינה יצאה קריאת שירות) ואליו משודכת תיבה אוטומטית מבין "איסין" בעלת 8 הילוכים.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות, המהירות המרבית עומדת על 208 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 18.1-17.8 ק"מ לליטר (תלוי רמת גימור).
נציין כי עם הצגת מתיחת הפנים ה-208 קיבלה גם מנוע עדכני – 1.2 ליטר חדש בעל סיוע מיקרו-היברידי ושידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים והספקים של 100 או 136 כ"ס. מקבוצת לובינסקי נמסר כי יחידת ההנעה החדשה וכן גם החשמלית המשודרגת בעלת מנוע חשמלי חזק יותר (156 כ"ס לעומת 136 כ"ס) וסוללה בקיבולת 54 קוט"ש (+4 קוט"ש) עם טווח נסיעה של 400 ק"מ - צפויות להגיע במהלך השנה הבאה.
רמות גימור
פיג'ו 208 המחודשת מחליפה את רמת הגימור Premium S ב-Allure, כאשר הפעם מסך המולטימדיה בגודל "10 ("7 בעבר, כש-"10 היה אז רק ב-GT) וכולל מערכת הפעלה חדשה עם קישוריות אלחוטיות לנייד, למערכת הכניסה והנעה ללא מפתח נוספה גם אפשרות פתיחה וסגירה בהתקרבות/התרחקות מהרכב, נוספו גם מראה מרכזית נגד סנוור, חיישני חנייה קדמיים וגם מצלמה קדמית. לצד זאת, היא נפרדת מלוח המחוונים הדיגיטלי התלת-ממדי ומסתפקת בכזה דו-ממדי.
פריטים אלו מצטרפים לרשימה המוכרת שכללה חיישני גשם ותאורה, בלם יד חשמלי (ללא "אוטו-הולד"), בקרת אקלים, תאורת לד מלאה, ריפוד בד משולב עור וחישוקי "16.
בתחום הבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים מורחב, התרעת עייפות ונוספה מערכת התרעת רכב בשטח מת (שהוצעה עד כה רק ב-GT).
רמת הגימור GT משדרגת את האווירה עם לוח המחוונים הדיגיטלי התלת-ממדי, משטח טעינה אלחוטי (חדש), תאורת אווירה (חדש), כוונון גובה למושב הנוסע, מושבים ספורטיביים עם תפירה ירוקה, דוושות אלומיניום, חישוקי "17 וגימורים ספורטיביים נוספים. ישנה אופציה לגג פנורמי ובבטיחות נמצא גם אורות גבוהים אוטומטיים ועיגון איזופיקס נוסף במושב הקדמי.
פיג'ו 208 המחודשת – מחירון:
פיג'ו 208 ברמת גימור Allure תעלה 134,990 שקל (התייקרות של 6,000 שקל)
פיג'ו 208 ברמת גימור GT תעלה 142,990 שקל (התייקרות של 3,000 שקל)