מיני קופר, הוצגה בדור הרביעי בספטמבר 2023 בתערוכת מינכן, תחילה בתצורת 3 דלתות בלבד עם הנעת חשמל וחמישה חודשים לאחר מכן גם עם הנעת בנזין. לצידה באותה תערוכה הוצג גם רכב הפנאי קאנטרימן בדור השלישי שלו. כעת, החל השיווק לשני הדגמים בישראל בגרסאות בנזין וחשמל, כאשר מדלק מוטורס היבואנית נמסר כי יחידות ראשונות יגיעו ארצה בעוד כחודש. מחירי הכניסה בקופר התייקרו בשיעורים של 7,000-15,000 שקל ובקאנטרימן גרסת הכניסה זולה ב-20,000 שקל (בנזין ולא פלאג-אין כבעבר).
מיני קופר
יחידות הנעה
המיני החדשה תוצע כאמור בגרסת 3 דלתות עם 4 יחידות הנעה, שתיים בנזין ושתיים חשמליות. גרסת הבנזין הראשונה בנפח 1.5 ליטר ובהספק של 156 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות. והשנייה, בקופר S בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 204 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות. לשני המנועים משודכת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
להנעה החשמלית בגרסת E הספק של 184 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, ולה סוללה בקיבולת של 40.7 קוט"ש (36.6 קוט"ש נטו) המאפשרת טווח נסיעה של 300 ק"מ, כאשר טעינה ביתית אורכת 4 שעות וחצי וטעינת DC בקצב של 75 קילוואט כך שטעינה מהירה אורכת 28 דקות. לגרסת ה-SE הספק של 218 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ולה כבר סוללה גדולה יותר בקיבולת של 54.2 קוט"ש (49.2 קוט"ש נטו) המאפשרת טווח נסיעה של 390 ק"מ, כאשר טעינה ביתית אורכת 5 שעות ורבע וטעינת DC בקצב של 95 קוט"ש כך שטעינה מהירה אורכת 30 דקות.
רמות גימור
הקופר תוצע בשתי רמות גימור, כשב-Classic נמצא את מסך המולטימדיה העגול בקוטר 24 ס"מ עם קישוריות לנייד, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, הגה מחומם, ריפוד בד משולב עור, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת רוורס, חניה אוטומטית ומערכת זיכרון לנסיעה אוטונומית לאחור למרחק של 50 מטר, חישוקי "16 ועוד.
בבטיחות ישנן את המערכות המקובלות וכן התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעה למניעת פגיעה מאחור, זיהוי תמרורים, בלימת בנסיעה לאחור במהירות חניה (עד 5 קמ"ש) והתרעת עייפות.
רמת הגימור Favorite מוסיפה מאפייני עיצוב שונים כמו לוגו מוקרן ודיפון פנימי דו-גוני, וכן כניסה והנעה ללא מפתח, מראה מרכזית וצד נגד סנוור, מראות צד מתקפלות, תאורת אווירה, ריפוד עור, מושבי ספורט, חישוקי "17.
הקופר S והקופר SE תוצענה רק ברמת הגימור Favorite אך היא משודרגת יותר וכוללת בנוסף גם פנסי חזית עם תאורת פנייה וחתימת תאורה משתנה, כוונון חשמלי למושבים עם זיכרונות ועיסוי למושב נהג, חלון שמש וחישוקי "18 ("17 בחשמלית). בבטיחות ישנה גם בקרת שיוט אדפטיבית שומרת מרכז נתיב ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
מיני קופר – מחירון:
מיני קופר בנפח 1.5 ליטר Classic תעלה 205,000 שקל
מיני קופר בנפח 1.5 ליטר Favorite תעלה 224,000 שקל
מיני קופר S בנפח 2.0 ליטר Favorite תעלה 285,000 שקל
מיני קופר E חשמלית תעלה 239,900 שקל
מיני קופרה SE חשמלית תעלה 279,900 שקל
מיני קאנטרימן
יחידות הנעה
רכב הפנאי יוצע עם שתי יחידות הנעה. האחת בנזין מיקרו-היברידית בנפח 1.5 ליטר המשודכת לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. ההספק עומד על 170 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות.
יחידת ההנעה השנייה הינה חשמלית, בהספק של 204 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש שדווקא איטית יותר ועומדת על 8.6 שניות. הסוללה במקרה זה בקיבולת של 66.45 קוט"ש (64.7 קוט"ש נטו) מאפשרת טווח נסיעה של 447 ק"מ. טעינה ביתית אורכת 6 שעות וחצי ואילו טעינת DC בקצב של 130 קילוואט אורכת 29 דקות (10%-80%).
רמות גימור
לכל יחידת הנעה שתי רמות גימור עם הבדלים קלים בין הבנזין לחשמלית. רמת הכניסה Classic מצוידת במושבים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות למושב הנהג הכולל גם עיסוי, חימום במושבים ובהגה, ריפוד בד משולב עור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, תא מטען חשמלי וללא מגע, מפתח חכם, חישוקי "18 ועוד. בחשמלית נמצא גם פנסי חזית עם תאורת פנייה ומראות נגד סנוור ומראות צד מתקפלות.
בבטיחות נמצא את כל המערכות שתוארו ב"קופר" המאובזרת (אך ללא אורות גבוהים אוטומטיים בבנזין), ובנוסף גם התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף.
רמת הגימור Favorite מיישרת קו עם החשמלית ומוסיפה תאורה פנייה ומראות נגד סנוור ומראות צד מתקפלות ומצטרפים לרשימה גם מושבי ספורט, ריפוד עור, מצלמות היקפיות וחלון שמש. בחשמלית ישנה גם מערכת שמע משודרגת מבית "הרמן קרדון" עם 12 רמקולים.
מיני קאנטרימן – מחירון:
מיני קאנטרימן 1.5 ליטר Classic יעלה 265,000 שקל
מיני קאנטרימן 1.5 ליטר Favorite יעלה 299,000 שקל
מיני קאנטרימן E חשמלי Classic יעלה 310,000 שקל
מיני קאנטרימן E חשמלי Favorite יעלה 335,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 3 מתחדשת
הדור השביעי (G20) של ב.מ.וו סדרה 3 הוצג בתערוכת פריז 2018 ואחרי שעבר רענון לפני שנתיים, כעת הוא עובר רענון נוסף שהגיע גם ל-M3 הספורטיבית ונועד יותר לטובת יישור קו טכנולוגי למכונית המנהלים היוקרתית. מדלק מוטורס, היבואנית המקומית, נמסר כי סדרה 3 המעודכנת צפויה להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של שנה.
הפעם, עדכוני העיצוב פחות משמעותיים וכוללים מבחוץ תוספת צבעים לבחירה וחישוקים חדשים, ומבפנים עדכון לפתחי המיזוג שמקבלים גם תאורת אווירה, ריפוד בד חדש, עיצוב עדכני להגה M-Sport ואפשרות לבורר הילוכים קריסטלי. מבחינה טכנולוגית ישנה מערכת הפעלה עדכנית במולטימדיה (דור 8.5) עם עוזר קולי משופר, ותצוגה עילית במציאות רבודה.
מתחת לפני השטח, גרסת הפלאג-אין 330e התחדשה בסוללה גדולה יותר, בקיבולת 19.5 קוט"ש שמאפשרת כעת טווח נסיעה של 85-101 ק"מ, לעומת 59-66 ק"מ בעבר, ואף טעינה מהירה יותר בזכות מטען פנימי 11 קילוואט לעומת 3.7 קילוואט בעבר, כך שלמרות סוללה גדולה יותר, זמן הטעינה התקצר משמעותית ועומד כעת על שעתיים ורבע (0%-100%). נתוני הביצועים דומים למדי עם 292 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות.
שאר המנועים בשוק האירופאי נותרו ללא שינוי, כאשר מערך המתלים וההיגוי קיבל כיול מעודכן לשיפור הנוחות והתנהגות הכביש, כך עפ"י ב.מ.וו.