לפני קצת מחודשיים חשפה מזראטי את הגראן קבריו, האחות הפתוחה של הגראן טוריסמו כמובן, אך לעומת הקופה, לזו נטולת הגג לא פרסמה מזראטי פרטים אודות גרסת ה"פלוגורה" החשמלית. כעת, היא עושה זאת סוף סוף ומציידת את הגראן קבריו פלוגורה באותה יחידת הנעה של הגראן טוריסמו, אך מן הסתם ישנם מעט הבדלים בביצועים. מסמלת, יבואנית מזראטי בישראל, נמסר כי הגראן קבריו החשמלית תגיע לישראל רק בהזמנה מיוחדת.
על ההנעה אחראיים לא פחות משלושה מנועים חשמליים, בהספק של 300 קילוואט כל-אחד (כ-408 כ"ס), שניים לסרן האחורי ואחד לקדמי. ההספק המשולב מגיע ל-761 כ"ס ועד כ-830 כ"ס במצב "בוסט". עד כאן זהה לגראן טוריסמו.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 2.8 שניות, עשירית שנייה איטי יותר מהגראן טוריסמו החשמלית, "מס" הגיוני ביחס לתוספת משקל של 80 ק"ג (2,340 ק"ג) ושינוי אווירודינמי לאור גג הבד, ומהירות מקסימלית מופחתת ב-35 קמ"ש (290 קמ"ש).
הסוללה בקיבולת של 92.5 קוט"ש (83 קוט"ש נטו) מאפשרת טווח נסיעה של 419-447 ק"מ, זאת לעומת 450 ק"מ בגראן טוריסמו החשמלית. זמני הטעינה זהים, ובטעינת DC מהירה בקצב של 270 קילוואט תמתינו 18 דקות מ-20% ל-80% או 100 ק"מ ב-5 דקות. הסוללה בארכיטקטורת 800 וולט ומאפשרת לה מטען פנימי 22 קילוואט, כך שתוכלו להטעין 100 ק"מ בשעה אחת בלבד.
לעומת הגראן קבריו 'טרופאו' בעלת מנוע הבנזין, החשמלית חזקה בכ-288 כ"ס, מהירה ל-100 קמ"ש ב-0.8 שניות, זאת למרות משקל הגבוה ב-445 ק"ג.
פרט ליחידת ההנעה, שאר המכלולים זהים לגרסת הבנזין של הגראן קבריו, כמו מערכת הבלימה, תא הנוסעים והאבזור, וגם מערכת פתיחת הגג בתוך 14 שניות בלבד במהירות של עד 50 קמ"ש הכוללת גם "צעיף חום" במושבים.